Velika je verovatnoća da će se e-trgovina u azijsko-pacifičkom regionu udvostručiti do sredine decenije i dostići vrijednost od 1,63 triliona eura, pokazuje novi izvještaj Euromonitor International.
Digitalizacija, povezanost i demografija neki su od faktora koji će doprinijeti značajnom rastu e-trgovine u periodu do 2025. godine.
Biznisi su zabilježili povećanje od 37,6% u onlajn narudžbama prethodne godine, ne samo zbog pandemije, već i zbog rastuće grupe tehnološki naprednih potrošača. Euromonitor očekuje da do 2025. godine, ova cifra porasti na 44%.
Live streaming je doživio eksplozivan rast na tehnološki naprednim tržištima, a zemlje poput Kine, Indonezije i Filipina zabilježile su procvat trgovine putem aplikacija WhatsApp, Instagram i Viber, navode istraživači. Oni ističu da će konkurencija koja će se boriti da ostane relevantna u digitalnom prostoru biti sve jača, pa će za tržište azijsko-pacifičkog regiona biti ključna personalizacija potrošačkog iskustva.
Inače, najveći azijski online igrač Alibaba Group objavio je povećanje prihoda od trgovine od 72% u posljednjem kvartalu, čemu je najviše doprinijela e-trgovina.
Ipak, da podsjetimo, kineska platforma za internet trgovinu izvijestila je o prvom kvartalnom gubitku iz poslovanja otkako je debitovala na berzi 2014. godine, a koji je posljedica visoke antimonopolske kazne koju su joj izrekli državni regulatori za zaštitu konkurencije.