Nove LinkedIn stranice proizvoda – hit ili neuspjeh?

Pisala: Barbara Imšek

Zašto postaviti stranicu proizvoda? LinkedIn kaže: LinkedIn stranica proizvoda je središte za brendove koji promoviraju svoje proizvode i razvijaju svoje poslovanje, za korisnike proizvoda da podijele svoja iskustva i budu prepoznati po svojoj stručnosti, a za kupce da sa sigurnošću donose odluke o proizvodima u pouzdanom okruženju.

Okupljanjem ovih zajednica, težimo izgradnji najvećeg svjetskog tržišta za B2B proizvode.’

Stranice proizvoda nisu nova stvar za LinkedIn, a mnoge kompanije poput LinkedIna, Googlea, Microsofta itd. postavile su ih prije nekog vremena.

Pogledajmo razliku između tri vrste stranica koje nam LinkedIn nudi:

LINKEDIN STRANICA (COMPANY PAGE)

– cilj joj je uspostaviti prisustvo brenda u LinkedIn profesionalnoj zajednici.

Namijenjen je vrhunskom marketingu u lijevkama: izgraditi svijest o brendu, istaći talente i kulturu i šokirati vodstvo.

Sljedeća je SHOWCASE PAGE sa ciljem da se pod jednim kišobranom predstave brendovi/linije poslovanja.

Namijenjen je u obliku id funnel marketinga: dodatno educirajte potencijalne klijente tako što ćete ukazati na portfolio rješenja.

A onda dolazimo na STRANICU PROIZVODA (PRODUCT PAGE)

koja ima za cilj izgradnju pouzdane zajednice stručnjaka i zagovornika oko određenog brenda. Najbolje je za stvaranje dna – lijevka: povežite potencijalne klijente sa stručnjacima, generirajte potencijalne klijente i njegujte glas kupaca.

Kako postaviti LinkedIn stranicu proizvoda?

Slijedite korake:

  • Naziv proizvoda – ovo je unaprijed popunjeno od strane LinkedIna. Ako vaše ime nije na listi, možete zatražiti promjenu imena putem obrasca
  • Kategorija proizvoda
    • ponovo unaprijed popunjena od strane LinkedIna sa mogućnošću zahtijevanja prilagođavanja.

Prethodno popunjene kategorije rezultat su istraživanja tržišta koje je uradio LinkedIn.

  • Logo proizvoda
    Pa, ovo je jednostavno, samo pazite na kvadratni format 1:1.
  • CTA dugme nudi šest opcija: Preuzeti sada; Započnite; Zatražite demo; Pokušajte sada; Kontaktiraj nas; Nauči više.
  • CTA URL – provjerite da li URL odgovara vašem CTA dugmetu (ako koristite Zatraži demo, pobrinite se da ih odvedete na stranicu na kojoj se član može prijaviti za demo)
  • Opis proizvoda je ograničen na 500 Obavijestite posjetitelja o čemu se radi u vašem proizvodu.

Budite jasni, sažeti i fokusirajte se na prednosti korisnika.

  • URL web stranice – možete dodati URL vaše kompanije ili ponoviti CTA URL u zavisnosti od vašeg cilja (ovo će maksimizirati promet na vašem CTA URL-u).
  • Korisnici proizvoda vam omogućavaju da naznačite do 10 radnih funkcija vaših proizvoda. Ova opcija znači da će se stranica proizvoda pojaviti u njihovim rezultatima pretraživanja.To je najbolji targeting do sada na LinekedInu.
  • Vizuelna sredstva vam omogućavaju da otpremite pet fajlova (videozapise i slike). Napravite miks od njih.
  • Kupci su kompanije koje koriste ili koriste vaše proizvode i najbolji su zagovornici i referenca. Uvjerite se da se slažete s njima prije nego što ih dodate na stranicu proizvoda.

S obzirom na to da je LinkedIn visoko rangiran u Googleu, ovo vidim kao odličnu priliku za kompanije da prošire doseg svojih proizvoda izvan web stranica svojih kompanija.

Ako LinkedIn stranice funkcionišu kako su predviđene i kompanije počnu da ih koriste na pravi način i iskoriste prednosti preciznog ciljanja, to može napraviti veliku razliku u njihovoj prodaji. Slažete li se?Nakon što popunite stranicu proizvoda, morat ćete je poslati na pregled LinkedInu. Međutim, postoji ograničenje – u ovom trenutku ne postoji mogućnost kreiranja stranica za usluge ili rješenja za preprodavače.

O autorici:
Imam 20 godina iskustva u različitim marketinškim, prodajnim i istraživačkim pozicijama (Brand manager u FMCG industriji, Rukovodilac istraživanja, Menadžer za razvoj novih poslova, Accpint direktor u reklamnim agencijama SM JWT i Kompas dizajn). Gdje god sam radila, bila sam odgovorna za širu regiju (zemlje bivše Jugoslavije i istočnu Evropu). U jednom sam trenutku odlučila da želim više slobode pa sam počela freelancingom. U posljednjih 18 mjeseci shvatila sam da se moram fokusirati na nešto na čemu mogu upotrijebiti sve svoje znanje. Pokazalo se da je LinkedIn prava platforma za to. Volim osobni pristup pri radu s ljudima, s pojedincima kojim pomažem u izgradnji top ličnih profila i strategija za privlačenje klijenata ili kompanija prilikom razvoja strategije i programa ‘Employee Advocacy’. Sva znanja i obuke iz proteklih godina pomažu mi da ljudima sa kojima radim dovedem do postizanja njihovih ciljeva.

Ako imate bilo kakvih pitanja, slobodno me kontaktirajte putem