Njemačka: Netto predstavio novu liniju proizvoda ”LESS MEAT”

Njemački diskonter Netto Marken-Discount je svom asortimanu privatne robne marke dodao i proizvod od mljevenog goveđeg mesa sa mješavinom povrća od 34%.

Pored njemačkog QS certifikovanog goveđeg mesa, proizvod sadrži i mješavinu povrća kao što su paprika, mrkva i luk.

Proizvod, pod oznakom LESS MEAT, kombinuje visokokvalitetne životinjske proteine sa sirovim biljnim sastojcima. Ukupan sadržaj masti u proizvodu je svega 10%.

Prema podacima istraživanja, Nijemci su 2020. godine konzumirali u prosjeku 57,3 kilograma mesa po osobi, oko 1,3% manje nego prethodne godine.

Potražnja za vegetarijanskim mesnim alternativama u konstantnom je porastu u zemlji, a više od milion njemačkih potrošača su vegani. Također, sve više stanovnika izražava interesovanje za proizvode bez mesa.

Smjesa od mljevenog mesa i povrća pogodna je za sve recepte od mljevenog mesa, od bolonjeza do ćufti i pljeskavica.

Asortiman Netto Marken-Discount privatne robne marke uključuje i veganski asortiman, koji se stalno proširuje i trenutno nudi preko 230 veganskih artikala.