Diskontni gigant Lidl uveo je „torbu za spašavanje“ (rescue bag), za voće i povrće koje nije savršeno, širom svojih njemačkih prodajnih mjesta u pokušaju da spriječi bacanje hrane.
Torbe za spašavanje su dostupne po sniženoj standardnoj cijeni od 3 eura po komadu.
Oko 11 miliona tona hrane završi u smeću u Njemačkoj svake godine, prema izvještaju Saveznog zavoda za statistiku upućenog Evropskoj komisiji iz juna 2022.
Maloprodaja čini 7% bacanja hrane u Njemačkoj, primetio je Lidl.
U vreći za spašavanje, koja je teška do pet kilograma, nalaze se razne vrste voća i povrća, uključujući, između ostalog, predmete sa oštećenom ambalažom ili određene proizvode koje treba sortirati.
Predstavljanje će se održati u svim prodavnicama Lidl Njemačka nakon pilot faze u jednoj regionalnoj kompaniji.
“Sa holističkim konceptom ‘Save Me’ i ‘Saviour Bag’, želimo da radimo zajedno sa našim kupcima kako bismo posebno uštedjeli hranu. Naročito u slučaju voća i povrća, gubici mogu brzo nastati, što smanjujemo tako što nudimo nesavršene proizvode po veoma sniženim cijenama. Hrana pripada tanjiru, a ne kanti za smeće”, rakao je Christian Härtnagel, CEO u Lidl Nemačka.
Do 2025. godine, kompanija ima za cilj da smanji bacanje hrane i organski otpad za 30% pod strateškim okriljem Lidl Food Rescuea.
Od kraja 2020. proizvodi sa kratkim rokom trajanja nude se na popustu u zelenim kutijama Još sam dobar širom Njemačke i uspješno se prodaju.
Pored gore navedenih mjera kampanje Save me, druge inicijative duž lanca vrijednosti obuhvataju naručivanje robe zasnovano na potrebama kroz efikasan sistem upravljanja robom, ciljanu saradnju sa dobavljačima, partnerstvo sa bankama hrane, podršku kampanji Često duže dobro (Often Good for Longer) i reciklažu hrane koja više nije pogodna za potrošnju u biogas postrojenjima.