Kao službeni nutricionistički partner muške reprezentacije Njemačkog nogometnog saveza (DFB), Edeka je predstavila dva nova proizvoda uoči sezone roštilja.
Riječ je o roštiljskim kobasicama koje dolaze u dvije varijante – klasična i dimljena, napravljene od svinjskog mesa – u okviru privatne robne marke trgovca Edeka Herzstücke.
Lansiranje ovog licenciranog proizvoda pratit će brojne promocije u prodavaonicama, online i na raznim lokacijama utakmica Njemačkog nogometnog saveza, saopćeno je iz kompanije.
Iz Edeke dodaju da je u narednom periodu planirano i lansiranje dodatnih zajedničkih proizvoda u saradnji s DFB-om.
Partnerstvo će biti snažno promovirano putem svih Edeka online kanala i u samim Edeka trgovinama.
Kompanija je, uoči nadolazećih utakmica reprezentacije u okviru UEFA Lige nacija, pokrenula i nagradnu igru u kojoj će potrošači imati priliku osvojiti navijačke pakete sa potpisanim dresovima ili nogometnim loptama, kao i Edeka poklon-pakete proizvoda.
Glavni cilj ove saradnje, kako navode iz Edeke, jeste podizanje svijesti o važnosti uravnotežene prehrane, kako u amaterskom, tako i u profesionalnom sportu.
Partnerstvo će biti promovirano i kroz sve Edeka kanale, uključujući i maloprodajne lance Marktkauf i Trinkgut. U godinama održavanja svjetskih i europskih prvenstava planirane su i ekskluzivne promocije za kolekcionare proizvoda.
Priredila: InStore redakcija
Foto: Edeka