NielsenIQ: Britanski potrošači manje kupuju meso

Istraživač tržišta NielsenIQ rekao je da je obim prodaje mesa, ribe i živine opao za 13% u četiri nedelje do 23. aprila u odnosu na prethodnu godinu. U ovom periodu, koji je uključivao Uskršnje praznike, došlo je do pada za 7,8% u odnosu na prethodnu godinu.

NielsenIQ: Britanski potrošači manje kupuju meso da bi uštedjeli: Rastuće cijene izazivaju najveći pritisak na prihode domaćinstava u Velikoj Britaniji od 1950-ih godina, a povjerenje potrošača je gotovo rekordno nisko.

Prošle sedmice, zvanični podaci su otkrili da se skoro četvrtina Britanaca muči da plati račune za svoje domaćinstvo, dok je šef druge najveće grupe supermarketa u zemlji Sainsbury’s rekao da kupci sada paze na svaki peni.

Kupci također kupuju jeftiniju hranu privatnih robnih marki, a smanjuju i pretplatničke usluge kao što je Netflix i povlače garancije za popravku kućnih aparata.

Podaci kompanije NielsenIQ također su pokazali pad prodaje od 15,9% za piva, vina i žestokih pića u periodu od ove četiri sedmice u odnosu na prethodnu godinu.

Agencija za istraživanje tržišta je saopštila da je ukupna prodaja u supermarketima u Velikoj Britaniji pala za 1,8% na bazi vrijednosti tokom četiri sedmice u odnosu na prethodnu godinu, uz blagi pad prosječnog broja artikala u korpi – 11,2 naspram 11,5.

Više o ovoj temi čitajte ovdje.