Nielsen: Tradicionalni okusi sladoleda su i dalje najpopularniji

Približavanjem ljetnih mjeseci i ljetnih vrućina, jedno od prvih rješenja za osvježenjem pronalazimo u sladoledu koji prema NielsenIQovoj klasifikaciji kategorije sladoleda obuhvaća porodična pakovanja i impulsne sladolede, sorbete, smrznute jogurte i deserte/ kolače na bazi sladoleda.

Ljetni mjeseci su period veće konzumacije sladoleda pa vjerovatno da ćemo i ovo ljeto prvo krenuti sa nama omiljenim okusima uz isprobavanje novih.

Na tržištu Bosne i Hercegovine kategorija sladoleda raste 12%, ali ne bilježi veći rast prodaje u odnosu na isti period prije dvije godine. Posmatrajući segmente, osvrnut ćemo se prvo na impulsne sladolede i porodična pakiranja i njihovo povećanje prodaje. Impulsni sladoledi (rast 15%) se uglavnom kupuju u tradicionalnim oblicima trgovine, i to preko 60% prodaje. Porodična pakovanja su segment sladoleda koji se kupuje uglavnom u modernim formatima trgovine, preko 60% i kao segment s najvećim količinskim udjelom od skoro 60%, bilježi nešto sporiji rast u odnosu na kategoriju, 11%.

Što se tiče okusa, vanilija je najčešći odabir kod bh. potrošača gledajući prema njegovom količinskom udjelu (skoro 10%), a razina prodaje je na stabilnoj razini. Na drugom mjestu, a ujedno i najpopularnija kombinacija okusa je okus vanilije i čokolade (5%) s rastom prodaje od 1%. Tradicionalni okusi su i dalje najpopularniji potrošačevi odabiri, međutim pojava novog okusa na tržištu budi znatiželju za njegovim isprobavanjem. Vrijedi izdvojiti i okus stracciatelle i šumskog voća s udjelom od 4%, a rast prodaje je 15%.

Široka paleta okusa koji su trenutno prisutni na tržištu su raj za ljubitelje sladoleda, a i sama kategorija bilježioporavak u odnosu na prošlu godinu. Kao i neke druge kategorije koje će nam poslužiti kao osvježenje ovoga ljeta, istu namjenu ćemo tražiti i u sladoledu s dolaskom većih temperatura.