Konditorski brend Smarties prehrambene kompanije Nestlé za svoje proizvode širom svijeta od sada koristi papirnu ambalažu koja se može reciklirati. To predstavlja važan napredak na putu prema cilju da će do 2025. godine 100% ambalaže Nestlé proizvoda biti moguće reciklirati i ponovno upotrijebiti, s posebnim naglaskom na izbjegavanje plastičnog otpada, saopšteno je iz kompanije.
Smarties je prvi dječji konditorski brend u našem konkurentskom okruženju koji mijenja svoj asortiman proizvoda od plastike do pune papirne ambalaže koja se može reciklirati. Deset posto asortimana već je bilo pakovano u reciklabilnu papirnatu ambalažu, a sada je to globalno učinjeno i s preostalih 90% asortimana. Prelazak na reciklabilnu papirnatu ambalažu, vodećoj svjetskoj prehrambenoj kompaniji Nestlé tako omogućuje uklanjanje otprilike 250 miliona plastičnih pakovanja koja se prodaju na globalnoj razini svake godine.
“Preusmjeravanje Smarties ambalaže na papir koji se može reciklirati jedna je od naših ključnih inicijativa održivog pakiranja u konditorskoj kategoriji. Tranzicija prema ovoj vrsti ambalaže započela je krajem 2020. i početkom 2021. godine. Iznimno smo zadovoljni činjenicom da se od sredine aprila, Smarties bomboni u potpuno reciklabilnim pakovanjima nalaze i na policama hrvatskih trgovina”, izjavila je Silvia Sticklea, izvršna direktorica konditorskog asortimana za Jugoistočno tržište.
Nova papirna ambalaža Smarties dobija se iz obnovljivih izvora, a izrađena je od presvučenog papira, papirnih omota ili kartona. Također, informacije o pravilnom odlaganju papirne ambalaže Smarties navedene su na etiketama proizvoda, sa svrhom podizanja svijesti potrošača o važnosti recikliranja.
Šareni bomboni s mliječno-čokoladnom jezgrom dobijeni su iz 100% certifikovane sirovine kakaa iz održivog uzgoja, od prirodnih boja i bez konzervansa. Ovisno o prilikama u kojima se konzumiraju, mogu se pronaći u četiri različita pakovanja, od manjih pogodnih za putovanja te većih za dijeljenje s prijateljima. Također, u smjeru prelaska na reciklabilnu papirnatu ambalažu idu i drugi poznati brendovi u Nestlé asortimanu, kao što su KIT KAT, Lion i After Eight.
“Osim vrlo važne transformacije ambalaže proizvoda, dalji fokusi kompanije Nestlé uključuju korištenje obnovljivih izvora električne energije, zelenije oblike transporta te kontinuiranu edukaciju, kako zaposlenika, tako i potrošača. U dvije fabrike iz Nestlé Jugoistočnog tržišta, iz kojih na hrvatsko tržište dolazi dio Kit Kat te Thomy i Maggi asortimana – u Surčinu i Sofiji ostvaren je cilj nultog utjecaja na životnu sredinu. To znači kako je proizvodni proces u tvornicama u potpunosti bez otpada koji završava na deponijima, a postignute su i važne uštede vode i električne energije te smanjenje emisija stakleničkih plinova”, objasnila je Irena Kurtanjek, voditeljica korporativnih komunikacija kompanije Nestlé Adriatic.
Nestlé ovime pokazuje svoju predanost prema nultom uticaju na okoliš.