Nestlé prodaje poslovanje s flaširanom vodom u Sjevernoj Americi

Nestlé spada među najveće igrače na sjevernoameričkom tržištu bezalkoholnih pića. Njegovih osam brendova, uključujući Poland Spring i Deer Park, generiralo je 2019. godine 3,4 milijarde dolara prihoda.

Švicarski prehrambeni div, Nestlé,  dogovorio je prodaju sjevernoameričkih brendova flaširane vode američkim investicijskim kompanijama za 4,3 milijarde dolara, prema saopštenjima objavljenim protekle sedmice.

Nestlé  spada među najveće igrače na sjevernoameričkom tržištu bezalkoholnih pića. Njegovih osam brendova, uključujući Poland Spring i Deer Park, generiralo je 2019. godine 3,4 milijarde dolara prihoda.

Kompanija ih je odlučila prodati investicijskoj tvrtki One Rock Capital Partners i Metropoulous & Co.u, specijaliziranom za poslovanje sa hranom i pićem.

“Prodaja nam omogućuje da poslovanje više fokusiramo na naše međunarodne premium marke, lokalnu prirodnu mineralnu vodu i visokokvalitetne zdrave proizvode za hidrataciju”, rekao je izvršni direktor Nestléa Mark Schneider.

Nestlé ovi globalni premium brendovi uključuju flaširanu vodu Perrier i S.Pellegrino, podsjeća dpa.

Izvor: HINA