Kompanija je prije deset godina pokrenula NESCAFÉ Plan koji je za cilj imao poboljšanje života proizvođača kafe i stanja njihovih usjeva…
Ovaj projekat pomogao im je da uvećaju prihode, ali ujedno i da se smanji štetan utjecaj njihovih farmi i fabrika na životnu sredinu, odnosno poveća sveukupni kvalitet života u ruralnim zajednicama mnogih zemalja. Od početka projekta, Nestlé je uložio više od 350 miliona švajcarskih franaka u ostvarivanje ovih ciljeva.
Nadovezujući se na značajan napredak koji je načinjen u prethodnoj deceniji, Nestlé se obavezao da će se u još većoj mjeri zalagati za sistem održivog poslovanja.
Zajedno sa našim partnerima i 230 Nestlé agronomista, unaprijedili smo efikasnost i poljoprivredne prakse koje se koriste na farmama – omogućivši na taj način proizvođačima premijum cijenu za kafu koja je proizvedena po principima samoodrživosti. Istovremeno, diverzifikovali smo i izvore prihoda uzgajivača, kako bi u što manjoj mjeri zavisili od monokultura i postali samostalniji. Ali, nećemo se ovdje zaustaviti. Nastavit ćemo da razvijamo naše programe kako bismo stvorili još bolje socijalne uslove u i oko farmi za proizvodnju kafe. Udvostručit ćemo napore na radnim pravima, zaštiti djece i osnaživanju mladih ljudi i žena, istakao je Filip Navratil, potpredsednik i menadžer strateškog sektora za kategoriju pića u kompaniji Nestlé, na današnjem webinaru na kojem su predstavljeni desetogodišnji poslovni rezultati brenda NESCAFE, kao i budući planovi i koraci koji su preduzeti po pitanju održivog poslovanja i očuvanja životne sredine.
Kako je rečeno, do 2025. godine, NESCAFÉ očekuje da će kompletan prinos kafe dolaziti iz samoodrživih izvora. Kafu verifikuju ili certifikuju nezavisne organizacije.
NESCAFÉ će redukovati i eliminisati emisiju ugljenika u proizvodnji kafe kao i u svim tokovima svog poslovanja i koristit će ekološki podobnu ambalažu. To su konkretni koraci koji pomažu da Nestlé do 2025. održi obećanje korištenja ambalaže koja se može 100% reciklirati i svoj cilj da do 2050. godine prestane sa štetnim emisijama ugljen dioksida.
Atana Škalko
Danas, kada slavimo desetu godišnjicu uspješnog NESCAFÉ Plana, želimo da zahvalimo svim našim partnerima koji su omogući da realizujemo zacrtane ciljeve. Počevši od proizvođača koji uzgajaju i beru pažljivo odabrana zrna kafe, do distributivnih centara koji sa sigurnošću pružaju najbolje mješavine za svačiji ukus, pa sve do naših stručnjaka koji nude konsultacije u vezi sa najboljim poljoprivrednim praksama, i naših potrošača – koji nas svojim izborima podržavaju u zaštiti budućnosti kafe, rekla je Atana Škalko, izvršni direktor kategorije pića za Nestlé tržišta jugoistočne Evrope (Srbija, Bosna i Hercegovina, Bugarska, Crna Gora, Hrvatska, Rumunija, Severna Makedonija i Slovenija).
Partner kompanije NESCAFÉ, „Savez za prašume”, procjenjuje aktivnosti u regionima za proizvodnju kafe širom svijeta – kako bi osigurao da one zaista pozitivno utječu na život i funkcionisanje proizvođača. „Savez za prašume” pomno prati i sve novouvedene prakse uzgajivača, i kako one utječu na njihovu produktivnost.
Naše partnerstvo sa kompanijom Nestlé na projektu NESCAFÉ Plan ima za cilj poboljšanje i optimizaciju uzgoja kafe. Radeći zajedno sa „Savezom za prašume“ na obuci, praćenju i procjeni situacije, NESCAFÉ je iskoristio podatke i činjenice stečene tokom ovog procesa kako bi se maksimalno prilagodio proizvođačima kafe. Oduševljeni smo što imamo priliku da budemo njihovi partneri u ovom poduhvatu, naglasio je Aleks Morgan, direktor tržišta „Saveza za prašume”.
Nestlé će prije kraja godine objaviti novi, prošireni plan održivosti. Kompanija će, u međuvremenu, nastaviti marljivo da radi na unapređenju i dodatnom osnaživanju kompletnog polja samoodržive prozivodnje kafe, poručili su iz kompanije.
Sprovođenjem NESCAFÉ Plana od 2010, Nestlé je postigao sljedeće rezultate:
* U ovom trenutku, 75% kafe za NESCAFÉ proizvode dolazi iz samoodrživih izvora. Samo u 2020, NESCAFÉ je kupio više od 649.000 tona kafe iz ovakvih izvora, što je najveća količina kada se radi o nekom kupcu kafe. |
Izvor: InStore
Foto: Nestlé