Prehrambeni gigant Nestlé kupio je od svojih dioničara većinski udio u njemačkoj kompaniji začina Ankerkraut.
Nestlé kupuje većinski udio u kompaniji Ankerkraut: Ovaj potez će pomoći Ankerkrautu da nastavi svoje desetogodišnje putovanje koristeći Nestléovu stručnost i prodajnu mrežu.
Nestlé će imati koristi od agilnosti proizvođača začina, poduzetničkog duha i omnikanalnog prisustva.
Marc Boersch, izvršni direktor Nestlé Njemačka je rekao: „Drago mi je što mogu poželeti dobrodošlicu Ankerkraut timu u našu Nestlé porodicu. Oboje smo uvjereni da možemo mnogo naučiti jedni od drugih i spojiti najbolje iz dva svijeta! Na primjer, kako se grade brendovi, uočavaju trendovi i stvaraju inovacije ili kako portfolio može uspješno rasti. Ankerkraut, sa svojim jakim prisustvom u omnikanalu, nas odlično nadopunjuje. Brend okuplja ljude koji žele da kuhaju dobro i ukusno kod kuće – mislim da je to odlično. Zajedno ćemo nastaviti priču o uspjehu Ankerkrauta.”
Ankerkraut
Ankerkraut su osnovali Anne i Stefan Lemcke 2013. godine i nudi mješavine začina sa autentičnim okusima iz cijelog svijeta. Također nudi čajeve, setove i adventske kalendare.
Proizvodi su dostupni u web shopovima, pet Ankerkraut trgovina u Njemačkoj, te maloprodajnim i odabranim prodajnim mjestima u Njemačkoj i Austriji.
Osnivači su akviziciju opisali kao „odličnu priliku“ za poslovanje i dodali: „Ponosni smo što smo u Nestléu pronašli partnera koji nas ne podržava samo znanjem o tržištu i prodaji, već i kulinarskom ekspertizom. Nestlé je razumio naš brend – i strast s kojom smo ga izgradili i želimo da ga nastavimo njegovati. Radujemo se što ćemo vrijednosti i vizije Ankerkrauta prenijeti u vanjski svijet zajedno i sa još većom polugom!”