NAJAVA TEME 129. BROJA INSTORE MAGAZINA

Iako se prodaja robe široke potrošnje neprestano transformiše pod utjecajem napretka tehnologije, njen se primarni cilj nije nimalo promijenio.

Misija svakog trgovca je pružiti najbolju vrijednost u lancu snabdijevanja i tako potrošaču omogućiti jedinstveno iskustvo kupovine.

Najvažnija nit vodilja trgovcima i sudionicima FMCG sektora jeste, što više se prilagoditi kupcu i za njega stvoriti unikatan i neponovljiv doživljaj. 

U majskom broju InStore magazina za vas smo obradili temu Oprema za trgovine unutar koje ćete pronaći savjete za efikasno opremanje prodajnog prostora,  kakvi su to trendovi u opremanju trgovina, kako privući kupce izvrsnim izložbenim prostorom, te na koji način odabrati najbolje police, rashladne vitrine, frižidere, displeje, osvjetljenja, tehnološka rješenja. 

Stručni tekstovi unutar magazina pružit će vam odgovor na pitanja zašto trebate uložiti vrijeme i trud u kreiranje ovakvih prostora unutar prodajnog objekta.

Ukoliko se bavite proizvodnjom u nekom od navedenih segmenata, onda je ovo pravo mjesto da predstavite svoje proizvode i usluge direktno, vašim prvim kupcima – trgovcima i učvrstite svoj imidž!

129. izdanje će biti distribuirano lično na adrese primaoca InStore magazina, odnosno svih onih pojedinaca i kompanija kojima bi vaše poslovanje moglo da bude interesantno i od koristi.

Više  informacija potražite na redakcija@instore.ba.