Monri Payments partner kompanije Glovo za Bosnu i Hercegovinu i Crnu Goru

Kompanije Glovo i Monri Payments započele su novu saradnju u Bosni i Hercegovini i Crnoj Gori čime je Glovo svojim korisnicima osigurao brz i siguran proces naručivanja uz Monrijev WebPay za online kartično plaćanje.

Glovo je jedna od vodećih svjetskih kompanija dostave hrane, osnovana u Barceloni 2015. godine. Povezuje korisnike, restorane, trgovačke lance i dostavljače te omogućava online kupovinu hrane i proizvoda te dostavu uz svega par klikova.

Razvoj tehnologije i modernog načina života dovodi do toga da kupci očekuju mogućnost kartičnog plaćanja online, a kompanije poput Glova traže najsigurnija rješenja kako bi svojim korisnicima omogućili što lakši proces narudžbi. Monrijevo WebPay rješenje omogućava sigurno prihvatanje kartica kao jednog od preferiranih oblika plaćanja. WebPay garantuje brz checkout proces bez preusmjeravanja kupca na nepoznate stranice.

Internet trgovina napravila je revoluciju u kupovnim navikama potrošača omogućavajući im da naruče bilo koji proizvod online bez napuštanja svojih domova. Pored efikasnosti i praktičnosti isporuke koje su već jako dugo relevantni, nove generacije u središte potreba pri online kupovini stavljaju brzinu.

“Jako smo ponosni na partnerstvo s lokalnom  kompanijom koju odlikuju agilnost i pouzdanost. Uvjeren sam da će Monrijeva regionalna stručnost u pružanju brzih i sigurnih rješenja kartičnog plaćanja značajno doprinijeti glatkom i bezbrižnom checkout procesu koji naši Glovo korisnici cijene i priželjkuju. Pored partnerstva sa Monrijem, Glovo konstantno radi na unaprijeđenju aplikacije s ciljem da ponudi najbolje korisničko iskustvo na tržištu”, rekao je Ivan Laketa, generalni direktor Glovo Bosna i Hercegovina.

Na osnovu trenutnih trendova i projekcija, očekuje se da će dostava hrane putem interneta nastaviti svoj brzi rast u narednim godinama. Prema nedavnim izvještajima i istraživanjima, globalno tržište online dostave hrane procijenjeno je na preko 130 milijardi dolara u 2022. godini (Statista), a očekuje se da će dostići 200 milijardi dolara do 2025. godine.

“Svjedočimo brzom rastu food delivery industrije kao odgovora na promjenjeno ponašanje potrošača u posljednjih nekoliko godina. Imajući konstantno u vidu rast internet trgovine, kao kompanija fokusiramo se na isporuku najnaprednijih i najsigurnijih rješenja za kartična plaćanja koja nude izvanredno korisničko iskustvo. Raduje nas saradnja sa Glovom i što ih možemo podržati u Quick Commerce evoluciji te omogućiti korisnicima brz i siguran način online plaćanja.”, rekao je Orhan Gazibegović, unit menadžer Monrija za Bosnu i Hercegovinu, Crnu Goru i Sjevernu Makedoniju.

Svi Glovo korisnici još od početka februara mogu obavljati sve narudžbe iz omiljenih restorana i supermarketa uz sigurno, bezbjedno i brzo plaćanje.