Američka kompanija Mondelez International Inc. najavila je planove za kupovinu proizvođača energetskih čokoladica Clif Bar & Company za 2,9 milijardi dolara.
Kompanija Cadbury će takođe isplatiti dodatne iznose na osnovu prihoda od Clif bara, rekao je Mondelez.
Kompanija je saopštila da će ovom akvizicijom u svoj asortiman uvrstiti proizvode brendova Clif, Luna i Clif Kid, čineći globalnu franšizu restorana vrijednu više od milijardu dolara.
“Mondelez International je pravi partner za nas i verujemo da će nam pružiti podršku u našem daljem rastu. Imamo iste ciljeve i kulturu, uz šta nam činjenica da smo sada dio jedne globalne kompanije sa širokim asortimanom proizvoda može samo pomoći u tome da ubrzamo svoj rast”, rekla je Sally Grimes, izvršna direktorica kompanije Clif Bar & Company.
Mondelez će nastaviti da proizvodi Clif proizvode u svojim fabrikama Ajdahu i Indijani, saopštila je kompanija.
Gigant hrane i pića, koji također proizvodi Toblerone, Oreo i Tang, očekuje da će im ova akvizicija povećati prihode u narednoj sezoni.
Očekuje se da će se transakcija zatvoriti u trećem kvartalu, rekao je Mondelez.