Mondelēz International, Inc. (Nasdaq: MDLZ) formalno se integrisao sa kompanijom Chipita Global S.A, liderom u kategoriji grickalica od tijesta u centralnoj i istočnoj Evropi koji bilježi visoku stopu rasta.
Akvizicija koja je završena u januaru ove godine, omogućava kompaniji Mondelēz International da ponudi širok portfolio proizvoda od testa u Evropi zadovoljavajući rastuću potražnju potrošača u ovom segmentu. Chipita proizvodi trenutno dosežu do dvije milijarde potrošača u više od 50 zemalja, a nakon akvizicije već je primjetan snažan rast u poslovanju.
Nakon formalne integracije sa kompanijom Chipita, poslovne jedinice kompanije Mondelēz International u centralno-južnoj Evropi biće odgovorne za tržišta Rumunije, Bugarske, Grčke, Kipra kao i region istočnog Jadrana koji čine tržišta Srbije, Hrvatske, Slovenije, Bosne i Hercegovine, Crne Gore, Sjeverne Makedonije, Albanije i Kosova. Samo u ovom dijelu Evrope kompanija ima 6 fabrika – jednu u Rumuniji, dvije u Bugarskoj i tri u Grčkoj.
“Izuzetno mi je drago što smo svjedoci ovog historijskog trenutka kada su se Mondelēz International i Chipita formalno integrisale u jednu kompaniju. Nakon šest mjeseci zajedničkog rada, jaka pozicija nam omogućava da se fokusiramo na ambicije usmjerene ka inovacijama sa novim kombinacijama proizvoda, kao i na razvoj Chipita brendova na novim i već uspostavljenim tržištima“, izjavio je Ivo Najdenov, potpredsjednik i generalni direktor kompanije Mondelēz International za centralno-južnu Evropu i dodao: “Činjenica da postajemo globalni lider u kategoriji grickalica od tijesta doprinijeti će ubrzanom rastu kompanije Mondelēz International, dok istovremeno nastavljamo da gradimo poziciju u našoj industriji u Evropi nudeći prave grickalice, u pravo vrijeme, napravljene na pravi način.“
Prema novoj organizacionoj strukturi, generalna direktorica kompanije Mondelēz International za tržišta istočnog Jadrana i Bugarsku biti će Marina Hadrović koja je dio kompanije već deset godina. Novu ulogu započinje sa pozicije direktora izvoza za Evropu, gdje je kroz mrežu distributivnih partnera bila zadužena za razvoj i vođenje brenda Mondelēz proizvoda na brojnim, različitim tržištima širom Evrope.