Nova kampanja kompanije Mastercard korisnicima automatski vraća 10 KM za minimalno 2 online transakcije i ukupno potrošen iznos od minimalno 1 KM, za online kupovinu na bilo kojem domaćem trgovačkom sajtu ili web platformi za plaćanje računa.
Online plaćanja i online kupovina nesumnjivo postaju sastavni dio svakodnevnih aktivnosti sve većeg broja građana Bosne i Hercegovine, a kompanija Mastercard, želeći da nagradi i podstakne korisnike da iskoriste prednosti koju ovaj način plaćanja donosi, pripremila je novu kampanju koja se po prvi put provodi i na tržištu BiH. Naime, svi korisnici Mastercard kartica izdatih od strane bilo koje banke u Bosni i Hercegovini, koji u periodu od 1. do 31. maja 2022. godine izvrše 2 online plaćanja ukupne zbirne vrijednosti od minimalno 1 KM, automatski dobijaju nazad 10 KM na račun povezan sa svojom Mastercard karticom.
Pravo na povrat sredstava, odnosno cash back, ostvariće svi korisnici Mastercard kartica, bez obzira na to koja banka učesnica programa im je karticu izdala, a koji obave najmanje 2 online kartična plaćanja sa bilo kog uređaja – računara, tableta ili telefona, isključivo kod domaćih internet trgovaca, odnosno na domaćim web platformama i aplikacijama kompanija koje imaju omogućenu ovu opciju plaćanja.
Važno je napomenuti da se računaju i plaćanja komunalnih računa obavljena online na portalima ili u aplikacijama trgovaca koji tu opciju podržavaju, kao i online plaćanja koja se obavljaju sačuvanom platnom karticom, odnosno kroz uslugu credentials-on-file. „Tradicionalna MasterIndex studija pokazala je da čak 72% ispitanika u BiH koristi online plaćanja, što je porast od 30% u poređenju sa godinom prije početka pandemije. Prvi izbor korisnika su i dalje domaće online prodavnice (36%), a povjerenje u bezbjednost online kupovine je na stabilnih 49%. Zato kako bismo podržali domaće e-trgovce i podstaknuli dalji rast online transakcija po prvi put na BiH tržište donosimo ovu vrstu kampanje, koja podrazumijeva automatski povrat novca. Međutim, cilj nam je i ukazati korisnicima da kartično plaćanje na internetu ne donosi samo pogodnosti u pogledu povrata, jednostavnosti i brzine – nego prije svega garanciju sigurnosti plaćanja jer Mastercard pruža vrijedne sigurnosne alate i mogućnost reklamacije koji vlasnicima kartica daju svu neophodnu zaštitu i osjećaj bezbrižnosti tokom online plaćanja“, izjavila je Jelena Ristić, direktorka za tržišta Srbije, Crne Gore i Bosne i Hercegovine u kompaniji Mastercard.
Kako je primjetan rast povjerenja u online plaćanja, važno je i ponoviti uobičajene savjete korisnicima da online plaćanjima uvijek pristupaju na isti način kao što to rade sa standardnim kartičnim plaćanjima, to znači da nikome, nikad ne otkrivaju broj kartice, PIN i CVC2 kodove i da ne dijele ove podatke putem poruka, elektronske pošte ili društvenih mreža.
Također, preporuka je da se provjeri da li web stranica trgovca ima simbol katanca i https:// oznaku koji garantuju sigurnu enkripciju podataka. Također, korisnicima se savjetuje da potraže Mastercard® SecureCode™ ili Mastercard Identity Check simbole na stranici trgovca, kao potvrdu garancije da se njihovi podaci razmjenjuju samo sa finansijskom institucijom koja prihvata plaćanje, a ne sa trgovcem. Sve češće u primjeni je i dodatni vid sigurnosti, Mastercard rješenje bazirano na EMV 3DS standardima, odnosno metodi tzv. biometrijske autentifikacije koji klijentima omogućava pouzdano prepoznavanje krajnjeg korisnika kartice pri potvrdi online plaćanja.
O kompaniji Mastercard
Mastercard je globalna tehnološka kompanija u oblasti platne industrije. Naša misija je da pomažemo i osnažimo inkluzivnu, digitalnu ekonomiju od koje korist imaju svi i svuda time što transakcije činimo sigurnim, jednostavnim, pametnim i pristupačnim. Kroz korištenje sigurnih podataka i mreže, partnerstava i oslanjajući se na neprocjenjive mogućnosti, naše inovacije i rješenja pomažu pojedincima, finansijskim institucijama, vladama i poslovnim subjektima da ostvare svoj najveći potencijal. Naš koeficijent pristojnosti (DQ) je u osnovi naše poslovne kulture i svega što radimo unutar kompanije i izvan nje. Sa vezama na preko 210 tržišta i teritorija, mi gradimo održivi svijet u kome su neprocjenjive mogućnosti svima dostupne.