Mars predstavio #HereToBeHeard kampanju

Tvrtka Mars predstavila je #HereToBeHeard, novu globalnu crowdsourcing kampanju s ciljem osnaživanja glasova žena bez obzira na rasu, dob, spolno opredjeljenje, religiju i mogućnosti kako bi pomogla u oblikovanju inkluzivnijeg poslovnog okruženja te svijeta u kojem sve žene mogu napredovati.

• Cilj nove inicijative je osnažiti glas žena kako bi se pomoglo u oblikovanju inkluzivnijeg društva u kojem žene mogu dosegnuti svoj puni potencijal
• Članica uprave Victoria Mars poziva globalne tvrtke “poslušajte i napravite iskorak“
• Globalna kampanja podržava peti UN-ov Cilj održivog razvoja

Kao dio tvrtkine platforme Full Potential za djelovanje na području ravnopravnosti spolova na radnom mjestu, radnim zajednicama i tržištu, kampanja #HereToBeHeard ženama postavlja pitanje: “Što se treba promijeniti kako bi više žena ostvarilo svoj puni potencijal?” Odgovori će pomoći tvrtki pripremiti plan aktivnosti kako unutar vlastitog lanca vrijednosti tako i u širem društvu – a s ciljem smanjivanja jaza u mogućnostima među spolovima.

Victoria Marsčlanica uprave tvrtke Mars i ambasador Full Potential programa tvrtke Mars:
„Žene su imale snažnu ulogu u povijesti i vodstvu Marsu. Ali imamo još posla. Nastojimo osnažiti više žena na našem radnom mjestu i u našem proširenom lancu vrijednosti.

Žene trenutno čine 51 posto svjetske populacije i doprinose s 28 bilijuna dolara globalnom BDP-u, a opet se tako često njihovi glasovi ne čuju. Čak i prije krize vezane uz COVID-19 Ujedinjeni narodi procijenili su da će trebati više od jednog stoljeća kako bi se smanjio jaz u mogućnostima među spolovima. Pandemija je unazadila napredak vezan uz ravnopravnost spolova za 25 godina. Njegov je utjecaj posebno poguban za žene u manjinskim skupinama koje su predugo ostale previđene.

Početna faza kampanje #HeretoBeHeard, prilikom koje će se prikupljati ženski glasovi, trajat će do ožujka; nakon čega će prijave analizirati Oxford Future of Marketing Initiative (FOMI) na Saïd Business School Sveučilišta Oxford. Rezultati će se ovog ljeta podijeliti s javnošću u studiji Oxforda, a informirat će se o akcijskim planovima Marsove platforme Full Potential, uključujući politike koje Mars može provoditi i za koje se zalaže kroz svoju predanosti da ženama otvori mogućnosti.

Program Full Potential koji je predstavljen ove godine za cilj ima poticati ravnopravnost spolova kroz niz aktivnosti. Stavljajući uključivost i raznolikost u samo središte svojih napora tvrtka Mars osigurava ravnopravnost u plaći za više od 130.000 zaposlenika. U regiji UBBAI, koja broji 14 tržišta uključujući Hrvatsku, žene čine više od 46 posto zaposlenih, dok je na rukovodećim pozicijama čak 75 posto žena. Suradnjom s humanitarnom organizacijom „CARE“ aktivnosti su usmjerene ženama u zajednicama koje su dio lanca opskrbe. Istovremeno, s Ujedinjenim narodima tvrtka Mars surađuje na uklanjanju rodnih stereotipa u oglašavanju.

Želimo čuti vaš glas. Posjetite beheard.mars.com kako biste saznali više, ispunite kratku upitnik i nastavite razgovor s #HereToBeHeard.

Pročitajte arhivu InStore magazina kako bi se informirali o sličnim vijestima.

Primajte prvi najnovije vijesti iz FMCG sektora.