Mali bh. proizvođači postaju sve vidljiviji

Podizanje svijesti o kupovini domaćeg često se navodi kao jedan od preduslova za jači razvoj i oporavak ekonomije

WEB STRANICA

Značaj domaćeg nije zaobiđen ni na godišnjoj konferenciji za novinare Vanjskotrgovinske komore BiH na kojoj je kupovina domaćih proizvoda navedena kao jedna od mjera ukoliko želimo da potaknemo rast BDP-a u ovoj godini.

Značaj kupovine domaćeg prepoznala je i kampanja Hrana Gurmana, koju provodi Sweden/USAID FARMA II projekt, a koja je pokrenuta prošle godine upravo s ciljem promovisanja malih bh. proizvođača. Kako bi mali proizvođači postali još vidljiviji, u okviru projekta pokrenuta je i web stranica www.hranagurmana.ba.

Kako su naveli iz kampanje, web stranica Hrane Gurmana dodatno će doprinijeti promociji malih proizvođača visokokvalitetne hrane iz sektora voća i povrća, mljekarstva, peradarstva, pčelarstva, te ljekovitog i aromatičnog bilja, šumskog voća i gljiva.        Stranica je osmišljena kao online centrala koja povezuje proizvođače hrane, potrošače i ostale partnere u zajedničkom lancu vrijednosti od njive do trpeze. Stoga su na stranicu uvrštene i specijalizirane radnje i restorani koji svoju ponudu temelje na bh. proizvodima.

”Drago nam je što smo dio ove kampanje. Kupci nas sada lako mogu pronaći uz pomoć poslovnog kataloga i online mape. Web stranica Hrana Gurmana će poboljšati našu vidljivost i olakšati pronalaženje naših proizvoda”, kazala je Ljilja Miličević iz kompanije Maslinovo ulje Oliva iz Čapljine.

139 PROIZVOĐAČA

Inače, kampanja je do sada podržala 139 proizvođača visokokvalitetne hrane, 20 trgovina i 23 restorana, a kako su naglasili, nastaviće i dalje sa promocijom malih biznisa i naglašavanjem važnosti kupovine domaćih prehrambenih proizvoda kao bitnog faktora ekonomskog oporavka BiH i njenih lokalnih zajednica.