Lidl počinje promociju elektronskih letaka

U skladu sa kampanjom “Caring for a better tomorrow”, Lidl Poljska traži nova, održivija rješenja – trgovac je između ostalog zamijenio papir za račune ekološki prihvatljivim, a uvedeno je i testiranje elektronskih kartica sa cijenama.

U prilog tome govori i nedavno započeta kampanja sa ciljem da podstakne potrošače da koriste elektronske promotivne flajere.

Naime, u nekim prodavnicama će se pojaviti poruke o dostupnosti najnovijih ponuda na web stranici lidl.pl i u aplikacijama Lidl i Lidl Plus. Pilot projekat će obuhvatati nekoliko stotina lokacija.

“U Lidlu vjerujemo da odgovorna kompanija može da ima stvarni uticaj na ono što se dešava u našem okruženju. Održivi razvoj je sastavni dio strategije kompanije. To je naš način da ispunimo obećanje o kvalitetu i tako obezbijedimo budućnost narednim generacijama. Mi smo pristalice korištenja jednostavnih rješenja. Manja upotreba papirnih letaka znači manju emisiju CO2 i zaštitu šumskih resursa”, saopšteno je iz sjedišta trgovačkog lanca.

Od augusta u pojedinim prodavnicama Lidl Poljska kupcima su dostupni i novi računi, koje odlikuje plava boja, a napravljeni su od inovativnog, ekološki prihvatljivijeg papira i imaju FSC sertifikat.

Lidl planira da u narednim mjesecima u nekoliko stotina svojih prodavnica postavi i elektronske cijene. Trenutno, ovo se može videti u jednom Lidlovom objektu u Poznanju. Iako na prvi pogled izgledaju kao tradicionalne etikete sa cijenama, to su zapravo mali ekrani koji pored cijene prikazuju zemlju porijekla i informacije o proizvodu.

Lidl Poljska planira da započne opremanje prodavnica elektronskim cjenovnicima iz asortimana svježih proizvoda, uključujući voće i povrće, mliječne proizvode, i peciva. Kako kažu, posebno vrijedi istaći kategoriju voća i povrća koja je posebno značajna jer se odlikuje čestim promjenama u asortimanu i dinamičnim cijenama.