Ledo i Kraš ovog su proljeća udružili snage te predstavili dva inovativna proizvoda – Ki-Ki Punioza sladoled na štapiću, dobro poznatog okusa Ki-Ki Punioza bombona i obiteljski Quattro Domaćica sladoled koji sadrži kombinaciju četiri okusa omiljenih Domaćica Original, tamne, extra choco lješnjaka i narandže.
Ki-Ki Punioza sladoled razigrat će nepca potrošača i oduševiti sve obožavatelje Ki-Ki bombona. Osvježavajući spoj jabuke s punjenjem od jagode, osim super okusa donosi i potpuno inovativnu teksturu koja se drugačije topi. Ova sladoledna poslastica s posebno razvijenom recepturom i prirodnim aromama bez umjetnih bojila idealna je za mlađe generacije, ali i podsjetnik ponešto starijim generacijama na sočni i voćni Ki-Ki okus iz njihova djetinjstva. Ki-Ki Punioza sladoled zasigurno će postati najdraži izbor za osvježenje u nadolazećim toplim danima.
Quattro sladoledima pridružuje se Quattro Domaćica, novi proizvod u Ledo obiteljskom asortimanu koji sjedinjuje najbolje iz dva svijeta – provjerenu recepturu Ledo sladoleda i Krašev nenadmašni keks Domaćica, koja u ovom pakiranju dolazi u četiri različita okusa. Bilo da se radi o desertu nakon obiteljskog ručka ili iznenađenju za druženje s prijateljima, novi Quattro Domaćica sladoled zasigurno će postati stalan na slatkom meniju svakog kućanstva.
“Odlučili smo iznenaditi naše vjerne potrošače i sve ljubitelje tradicionalnih i prepoznatljivih okusa, te smo tako u suradnji s Krašem osmislili čak dva nova sladoleda. Zajedno smo uspjeli tradicionalne i svima prepoznatljive okuse prezentirati na nov način. Vjerujemo kako ćemo ovim inovativnim proizvodima vrhunske kvalitete razveseliti sve naše potrošače. Motivirani time i dalje nastavljamo s nastojanjima da na tržište stavljamo samo najbolje iz Leda”, istaknula je Latica Ivanišević Krasnić, regionalna direktorica marketinga. Zajedničkom suradnjom Ledo i Kraš uspjeli su nadmašiti visoka očekivanja svojih potrošača te uspješno pokrenuti neke nove trendove na domaćem tržištu.
“Kraševi i Ledovi proizvodi sinonim su za kvalitetu, a ovom suradnjom potrošačima smo omogućili da dožive spoj najbolje ponude iz naših asortimana. Jedva čekamo reakcije potrošača na Ki-Ki Punioza sladoled, koji nas je oduševio nakon što smo ga prvi put probali. Očekujemo da će Ki-Ki bomboni pretočeni u sladoled sigurno biti hit, jer radi se o potpunoj novosti na tržištu. Svojom inovativnom teksturom ovaj sladoled odlično prenosi strukturu karamele Ki-Ki Punioza. A Obiteljska Quattro Domaćica prava je rapsodija zadovoljstva – u kremastom sladoledu nalaze se čak četiri okusa Domaćice, a pakiranje je idealno za dijeljenje i uživanje u ovom proizvodu s našim najmilijima”, rekla je Marina Knežević, direktorica marketinga Kraša.