Kraš prehrambena industrija, regionalni konditorski lider, predstavio je novi dizajn svojih najpoznatijih čokolada Dorina. Nova flowpack pakovanja bolje čuvaju svježinu i zadržavaju kvalitetu proizvoda, a pročišćeni vizual u čijem je središtu trokut naglašava okus pojedinačne čokolade te podsjeća na neka retro izdanja Kraševih proizvoda.
Nova ambalaža u potpunosti je reciklabilna, čime se doprinosi očuvanju okoliša.
“Jedan od naših najprepoznatljivijih brendova, čokolade Dorina, odjenuli smo u novo ruho. Od sada Dorine imaju moderno razigrano pakovanje, a osim estetike dizajna naglasak smo stavili i na kvalitetu ambalaže pa će potrošači imati cjeloviti i još bolji doživljaj uživanja u mnoštvu zanimljivih okusa koje Dorina nudi. U Krašu se trudimo da sve promjene koje se tiču naših proizvoda zaista budu na zadovoljstvo potrošača, stoga vjerujemo da će redizajnirana Dorina oduševiti sve ljubitelje ove čokolade”, rekla je Marina Knežević, direktorica marketinga Kraša.
Brend Dorina nastao je 1996. godine, a danas obuhvata više od dvadeset okusa čokolada koje se pripremaju isključivo od biranih zrna kakaa iz Gane, zemlje najkvalitetnijih uzgajivača i proizvođača kakaovca na svijetu, pri čemu Kraš insistira na zrnima glavne berbe. Više puta nagrađivane su priznanjima potrošača, što potvrđuje neupitnu prepoznatljivost i provjereno dobru recepturu. Osim što je jedan od najvećih Kraševih brandova, u njoj uživaju i potrošači u više od 20 zemalja širom svijeta.
Dorine u novom ruhu mogu se pronaći na policama svih većih trgovačkih lanaca te u Kraševim Bonbonnièreama.