Kraft Heinz je prethodno najavio svoje planove da do 2025. godine pređe u potpunosti na reciklažnu ambalažu, kao i da do 2050. godine postigne nultu emisiju gasova.
“Papirna ambalaža je prvi korak u tom pravcu. Ambalaža je jedan od problema u našoj industriji na kom svi moramo da radimo. Ovakvo pakovanje predstavlja naš trud ka pronalaženju održivijih rešenja za naše poslovanje, ali i primer kako na kreativan i inovativan način možemo potrošačima da pružimo održivije izbore za proizvode koje vole”, rekao je Miguel Patricio, izvršni direktor KH-a u izjavi.
U toku je razvoj prototipa ovog pakovanja, tek nakon čega će uslijediti testiranje prototipa. Pulpex je kompanija za pakovanje čiji je glavni fokus održivost i zelena ambalaža.
“Nadamo se da ćemo na ovaj način postati prva marka sosova na tržištu koja će svojim potrošačima pružiti izbor prilikom donošenja odluke o kupovini, jer mnogi potrošači danas traže održivije opcije pakovanja”, dodala je Rashida La Lande, izvršna potpredsjednica KH-a.