Kraft Heinz: Potrošači da se naviknu na veće cijene hrane

Privreda se sada postupno otvara, ali snabdijevanje ne uspijeva da drži korak s potražnjom, pa cijene rastu, napominje BBC.

Potrošači moraju da se navikavaju na veće cijene hrane, saopštio je nedavno Miguel Patricio, generalni direktor Kraft Heinza za britanske medije, istaknuvši da proizvođači trenutno teško drže korak s potražnjom.

Kompanija je navela da će podići cijene proizvoda u nekoliko zemalja, a za razliku od prethodnih godina, rekao je Patricio, sada rastu cijene svih proizvoda.

Prema UN-ovoj organizaciji za hranu i poljoprivredu FAO, cijene hrane porasle su u septembru na najviši nivo u 10 godina, podstaknute poskupljenjem žitarica i biljnih ulja.

Kraft Heinz podigao je cijene više od polovine svojih proizvoda na matičnom američkom tržištu, a Patricio je u razgovoru za BBC priznao da ih podižu i na drugim tržištima.

Privreda se sada postupno otvara, ali snabdijevanje ne uspijeva da drži korak s potražnjom, pa cijene rastu, napominje BBC.

Patricio ističe da je “u Velikoj Britaniji problem i nedostatak vozača kamiona, u SAD-u su značajno porasli troškovi logistike, a pojedine dijelove muči i nedostatak radne snage.

Dugoročno gledano, “tehnologija će pomoći da poljoprivrednici budu učinkovitiji“, rekao je. Povećanje troškova ne bi trebalo u cjelosti da se prenese na potrošače, dio će kompanije morati da preuzmu na svoja leđa, dodao je on.

“Mislim da je na nama, na industriji i na drugim kompanijama, da pokušamo da minimalizujemo takvo povećanja cijena”, poručio je predstavnik Kraft Heinza.