Korpe i kolica kao faktori rasta prodaje

Na tržištu, vjerovatno, postoji na hiljade kompanija koje prodaju iste proizvode kao i vi. Pa, kako onda možete privući potencijalne kupce? Potrošačko iskustvo je definitivno ključni faktor. Prodavnica više ne smije da bude samo objekat u kom se nabavljaju namirnice, već mjesto koje kod kupca budi nova osjećanja.

Potrošačko iskustvo kreće od spolja. Vaša prodavnica treba da privuče pažnju prolaznika i zainteresuje ih da uđu i istraže vaše proizvode. Stoga privlačni izlozi, interaktivni ekrani, jedinstveni reklamni tekstovi i displejevi jarkih boja.

Iskustvo potrošača je najbitnije

Sada kada ste zainteresovali potencijalne kupce da uđu u vašu prodavnicu, morate im dati razlog da tu i ostanu. Kako? Tako što ćete im recimo ponuditi neki vid zabave, digitalne natpise nove gener vode pored kase. Pored toga, komunikativno i korisno osoblje, efikasnija korisnička usluga i opcija besplatne dostave će vas, također, izdvojiti iz gomile.

S druge strane, odabir odgovarajuće opreme također je važan za poboljšanje potrošačkog iskustva. Korpe i kolica će potrošačima olakšati kupovinu, što će dovesti do njihovog dužeg zadržavanja u radnji i samim tim, do prikazivanje vašeg brenda na kreativan način ne samo što će vam pomoći da bolje prenesete svoje vrijednosti, već će povećati i lojalnost postojećih kupaca i privući nove.

Korpe sa kvalitetnim ručkama

Mnogim prodavnicama i supermarketima je pri naručivanju opreme najvažnija njena funkcionalnost. Međutim, svaki faktor u procesu njene proizvodnje je od vitalnog značaja. Ustvari, to je ključni faktor za povećanje lojalnosti kupaca. Kvalitetno proizvedena oprema također vam može pomoći u povećanju prodaje i profitabilnosti na duže staze, i što je najvažnije, povećanju prihoda.

Zbog toga, treba birati korpe koje su napravljene od najboljih materijala i dijelova, kao i uz najsavremeniju tehnologiju u proizvodnji.

Jedan takav dio jesu ručke, koje se razlikuju u obliku u zavisnosti od toga da li su u pitanju kolica ili korpe za ku- povinu. Ove ručke su pažljivo dizajnirane i sastavljane, kako bi potrošačima omogućile što bezbjedniju kupovinu.

Što se tiče korpi sa točkovima, bilo bi poželjno da njihove ručke budu napravljene pomoću azotnog gasa. Na ovaj način, smanjuju se šanse da dođe do lomljenja ručki usljed pogrešnog korištenja korpi. Površina ručki bi trebalo da je glatka, što ih čini prijatnijim za držanje i smanjuje količinu prljavštine nakupljene na njima.

Još jedna karakteristika ručki, koja je poželjna, jeste da budu ergonomske, pravljene tako da se prilagode prirodnom položaju tijela. Osnovna funkcija korpi je da olakšaju kupovinu potrošačima. Korpe sa točkovima, u velikom broju slučajeva, posjeduju dvije ručke, jednu na izvlačenje, koja služi za lakše kretanje sa korpom po prodavnici i druga, središnja, koja služi za nošenje korpe. Pored toga, ručka na izvlačenje će, također, smanjiti potrebu potrošača za savijanjem.

Sve ove karakteristike trebalo bi da osiguraju lako i udobno korištenje korpi, doprinoseći na taj način povećanju prodaje vaše kompanije i poboljšanju potrošačkog iskustva.

Korpe sa visokokvalitetnim točkovima

Plastične korpe za kupovinu služe da poboljšaju iskustvo vaših potrošača. Zbog ovoga je prethodnih godina sve češća praksa dodavanja točkova na ovu opremu. Na ovaj način potrošači lakše mogu da nose svoju korpu i robu sa sobom. Njihova praktičnost i široka rasprostranjenost čine točkove jednom od najvrijednijih dijelova korpi za kupovinu.

Upravo zato, treba birati korpe proizvedene od najboljih materijala uz najsavremeniju tehnologiju. Jedan od tih materijala jesu i točkovi, koji bi trebalo da sadrže:

  • dvostruke kuglične ležajeve koji omogućavaju da korpa glatko klizi po površini bez obzira na količinu sadržaja u njoj;
  • poliuretan koji smanjuje buku u radnji na manje od 18

Većina korpi sadrži četiri točka – dva nepokretna i dva rotaciona, koja im nude potpunu stabilnost. Rotacioni točkovi omogućavaju korpi da se okreće u bilo kom pravcu, tako da kupci mogu da vrše kupovinu bez napora. S druge strane, točkovi bi trebalo da budu dizajnirani tako da se okreću na sopstvenoj osi, a ne na metalnom vijku, kao što je to slučaj kod većine korpi. Samim tim, oni se mogu teže slomiti jer imaju veću potpornu površinu.

Osim toga, poželjno je da točkovi funkcionišu pomoću sistema dvostrukog kugličnog ležaja i da posjeduju zaštitu od prljavštine, kako ona ne bi ušla u njih, čime se umanjuje šansa blokade točkova. Točkovi koji ispunjavaju ove karakteristike, doprinose većoj izdržljivosti korpi za kupovinu i profitabilnosti za potrošače na duže staze.

Sistem za zaštitu od prašine

Stabilnost točkova i lakoća upotrebe doprinose ugod- nom potrošačkom iskustvu. Svi navedeni elementi korpi za kupovinu, računajući dva seta točkova sa dvostrukim kugličnim ležajevima, omogućavaju potrošačima prijatno potrošačko iskustvo. Cilj korpe jeste da ostane neprimjetna dok ispunjava svoj zadatak – da pomogne potrošaču pri kupovini, a nikako da ga odvrati od kupovine. Zaštitna kapsula obavijena oko ležajeva produžava životni vijek točkova i štiti ih od udara.

Tihi točkovi

Kao što smo već spomenuli, bitno je i da točkovi ne prave veliku buku. Preporučuju se korpe i kolica čiji točkovi ne prave više od 18 decibela. Veoma je važno imati što tiše točkove. Ako uzmemo u obzir činjenicu da u vrijeme špica, u radnji može biti čak i do 30 ili 40 korpi u pokretu, to znači da može da dođe do velike buke i proizvodnje mnogo decibela koji mogu da iznerviraju kupce.

Korisna dekoracija

Boje, posteri, šare – sve dolazi u obzir kada je u pitanju personalizovanje jedne prodavnice. Ovi ukrasi obično nemaju drugu funkciju sem da služe kao dekoracija.

Međutim, vaš lični pečat možete inkorporirati i u druge proizvode u vašoj radnji, kao što su korpe i kolica za kupovinu. Upravo ovo je razlog zašto menadžeri prodavnica brinu i o najmanjim detaljima, pri čemu se okreću personalizovanoj opremi za kupovinu ili namještaju za radnju, kako bi se izdvojili na tržištu.

Koju korpu za kupovinu da izaberem za svoju prodavnicu?

Odabir savršenih korpi i kolica za kupovinu može igrati veliku ulogu u tome koje će proizvode potrošači izabrati i, samim tim, utjecati na prihode jedne prodavnice. U nastavku teksta donosimo vam kratki vodič za kupovinu ove opreme i biranje modela u skladu sa potrebama vaše radnje.

Supermarketi  

Preporučeni kapacitet: 54l-91l
Prednosti ove korpe:

  • Njena veličina, sa dizajnom koji omogućava kupcu da u potpunosti iskoristi mogućnosti ove korpe, dozvoljava mu da kupi veliki broj proizvoda, bez osjećaja prekoračenja troškova;
  • Njeni visokokvalitetni točkovi čine ih lakim za rukovanje, čak i pri maksi- malnom opterećenju;
  • Njeni tihi točkovi i ergonom- ske ručke čine kupovinu lag- anom i doprinose prijatnom potrošačkom iskustvu;
  • Mogu se slagati i zauzimaju malo skladišnog prostora u odnosu na količinu stvari koje mogu ponijeti.

Parfimerije, drogerije i marketi

Preporučeni kapacitet: 10l-12l
Prednosti ove korpe:

  • Elegantnog su dizajna, sa metalnim ručkama;
  • Zatvoreno dno omogućava nošenje malih proizvoda bez straha od ispadanja ovih proizvoda iz korpe.

Prodavnice prehrambene robe ili male radnje

S obzirom na to da potrošači u ovim radnjama neće ku- povati veliki broj proizvoda, preporučujemo ručne ili kotrljajuće korpe kapaciteta od 20l do 32l.