Coca-Cola je danas predstavila novu globalnu marketinšku filozofiju i platformu pod nazivom Real Magic, koja poziva sve da proslave pravu magiju čovječanstva.
Platforma podsjeća na Coca-Colinu glavnu poruku – da povezuje i slavi ljude svaki dan – koja je još i važnija za svijet u kom danas živimo. Platforma je napravljena na osnovu lekcija naučenih posljednjih 18 mjeseci: da možemo pronaći magiju svuda oko sebe kada se okupimo u neočekivanim trenucima koji učine svakodnevicu ljepšom. Takođe prepoznaje i mnoge kontradiktornosti koje su doživjele nove generacije dok su pokušavale da pronađu harmoniju i ljudsku povezanost u virtuelnom i podjeljenom svijetu.
„Coca-Cola je brend definisan dihotomijama: skroman ali prepoznatljiv, autentičan ali tajanstven, stvaran ali ipak magičan“, rekao je Manolo Arroyo, glavni direktor marketinga kompanije Coca-Cola. „Filozofija Real Magic-a ukorjenjena je u uvjerenju da dihotomije mogu učiniti svijet zanimljivijim mjestom – svijet izvanrednih ljudi, neočekivanih prilika i divnih trenutaka. U isto vrijeme, ona obuhvata suštinu same Coca-Cole: pravi ukus koji je neopisiv, jedinstven, dodir prave magije.”
Real Magic označava prvu novu globalnu marketinšku platformu za Coca-Colu još od 2016. godine i predstavlja se zajedno sa osvježenim vizuelnim identitetom Coca-Cole, kao i novom perspektivom logotipa Coca-Cole. Inspirisan jedinstvenom Coca-Colinom ambalažom, logotip „Hug“ u naručju drži zakrivljeni zaštitni znak Coca-Cole na etiketama boca i limenki. Ovaj ”zagrljaj” će vizuelno obgrliti i uokviriti magične trenutke niza komunikacijskih aktivnosti Coca-Cole.
Coca-Cola sarađuje sa umjetnicima, fotografima i ilustratorima na oživljavanju koncepta Real Magic kroz predstavljanje logotipa “Hug”. Kroz njihove posebne i nefiltrirane poglede, oni će oživjeti trenutke svakodnevne magije na načine koji su inkluzivni i kolektivni, ali i individualni i izražajni. Partneri u dizajnu su Wieden+Kennedy London, KnownUnknown i Kenyon Weston.
„Real Magic nije samo slogan ili jednokratna kampanja: to je dugoročna filozofija i uvjerenje koji će pokrenuti i usmjeravati marketing i komunikacije diljem Coca-Cola brenda“, rekao je Arroyo.
Real Magic lansira novu kampanju pod nazivom “One Coke Away From Each Other“. Spajajući stvarni i virtuelni svijet, “One Coke Away From Each Other“ metafora je koja govori o uvjerenju da je ono što nas ujedinjuje veće od onoga što nas razdvaja i slavi našu zajedničku ljudskost. Film, koji je digitalno predstavljen 27.09., postavlja pitanje šta ako Coca-Cola, kao simbol zajedništva, može spojiti univerzume za koje se misli da su razdvojeni, kako bi stvorili pravu magiju. U filmu učestvuju i tri poznata igrača- DJ Alan Walker, Team Liquid’s Aerial Powers and Average Jonas.
Coca-Cola se udružila sa reklamnom agencijom BETC London kako bi kreirala kampanju “One Coke Away From Each Other“, kao i vodećim filmskim rediteljem a svoj doprins su dali poznati režiser Daniel Wolfe i agencija Mathematic, specijalizovana za gaming i specijalne efekte.
„Kroz platformu Real Magic, u konačnici želimo da uključimo ljude na različite načine kroz ekosistem jedinstvenih i ličnih iskustava“, rekao je Arroyo. “One Coke Away From Each Other“ napravljena je za zajednicu i sa zajednicom koja zahtjeva nešto drugačije od onoga što su možda očekivali od Coca-Cole. U razvoju ove kampanje, udružili smo se sa najboljim kreativcima, igračima, Twitch zajednicom i drugima kako bismo pronašli svoje mjesto u stvarnosti, drugačijoj od svih koje smo poznavali ranije. To je izuzetno uzbudljivo.”