Kellogg’s personalizovana pakovanja za školarce ove godine imaju poseban značaj

Rice Krispies Treats vraća se personalizovanom konceptu ambalaže, ali joj daje novi značaj jer ove godine povratak u školu nosi veću neizvjesnost i ozbiljne zdravstvene rizik

Američka multinacionalna prehrambena kompanija Kellogg’s je za brend Rice Krispies Treats pokrenula kampanju povodom povratka u školske klupe koja motiviše roditelje da svojoj djeci pokažu još više ljubavi u trenucima razdvajanja.

Brend grickalica kreirao je ograničenu seriju pakovanja „Love in case of“ (“Ljubav u slučaju da”) na kojim roditelji omoti mogu da pišu poruke podrške svojoj djeci na početku veoma neizvjesne školske godine. Pakovanja su dostupna u internet prodavnici KelloggStore.com, a Rice Krispies Treats će donirati 20 dolara neprofitnoj organizaciji No Kid Hungry za svaki komplet kupljen između 20. augusta i 30. septembra.

Rice Krispies Treats vraća se personalizovanom konceptu ambalaže, ali joj daje novi značaj jer ove godine povratak u školu nosi veću neizvjesnost i ozbiljne zdravstvene rizike, uz kontinuirano širenje novog koronavirusa širom Sjedinjenih Država.

Brend je predstavio ideju za pakovanje prije dvije godine, kada je u saradnji sa Nacionalnom federacijom slijepih stvorio Brailleove nalepnice i audio kutije za snimanje koji su pomogli roditeljima da pošalju ohrabrujuće poruke djeci koja su slijepa ili imaju slab vid. Prošle jeseni Kellogg je razvio sistem za obezbjeđivanje senzornih „ljubavnih bilješki“ koje su postavljati na kutije za ručak za decu sa autizmom, što je deo povezivanja sa Autism Speaks.

Sada, Rice Krispies Treats proširuje opseg kampanje kako bi roditeljima omogućili da pruže poruke podrške svojoj djeci, jer će se, osim zdravstvene krize, suočiti sa tipičnim strahovima vezanim za polazak u školu, a tiču se odvajanja i suočavanja sa novim iskustvima.

Izvor: Marketing Dive
Foto: Kellogg’s