Svo svježe mlijeko pod brendovima K-Classic i K-Bio, kao i UHT mlijeko pod K-Classic i mliječni proizvodi koji se prodaju pod brendom K-Wertschatz sada dolaze 100% od lokalnih proizvođača mlijeka.
Kaufland je prošle godine uveo pečat Qualität aus Deutschland (Kvalitet iz Njemačke) za voće, povrće i mesne proizvode proizvedene u Njemačkoj.
Pečat je odštampan na naljepnicama sa cijenama na ambalaži i policama i olakšava kupcima da pronađu proizvode lokalnog porijekla.
Pored preko 200 SKU-a voća i povrća koji nose pečat, sva svinjetina u Kauflandu se također nabavlja lokalno.
Kupci će takođe pronaći oznaku Qualität aus Deutschland na do 250 drugih proizvoda privatne robne marke iz Kauflanda, kao što su pekarski proizvodi, čips, mliječni proizvodi i konzervirana roba. Asortiman proizvoda će se u budućnosti dodatno proširiti.
Podrška njemačkim poljoprivrednicima je važna briga za Kaufland, navodi grupa u saopštenju.
“Zalažemo se za pošteno partnerstvo sa njemačkim poljoprivrednicima. Naš cilj je da dugoročno podržimo njemačke farmere. Ovo također uključuje da našim kupcima ponudimo više poljoprivrednih proizvoda njemačkog porijekla, kao što je mlijeko. Ovo ne samo da jača njemačku proizvodnu mrežu, već i štiti životnu sredinu kroz kraće transportne rute”, rekao je Robert Pudelko, šef odeljenja za održivu kupovinu u Kauflandu.