Kampanja: Najbolja Coca- Cola ikada?

Kompanija Coca-Cola predstavila je novu Coca-Cola Zero Sugar sa novim receptom, koji je dodatno približava legendarnom Coca-Cola ukusu.

Pojednostavljenog, ali elegantnog dizajna sa univerzalnom crvenom bojom brenda koja ukazuje na autentičan, sjajan i osvježavajuć ukus, Coca-Cola Zero Sugar ovaj put pokreće diskusiju i daje nam izbor, objašnjavaju iz kompanije.

”Kampanja Najbolja Coca-Cola ikada? za novu Coca-Cola Zero Sugar koja je kombinacija potpuno novog, upečatljivog i elegantnog dizajna ambalaže i novog osvježavajućeg ukusa, i dalje sa nula šećera i kalorija, treba da pokrene diskusiju među ljudima i da ih ohrabri da sami donesu odluku. Kao društveno odgovorna kompanija, svojim potrošačima uvijek nudimo mogućnost izbora, zato pozivamo sve da probaju novu Coca-Cola Zero Sugar i odgovore na pitanje “Najbolja Coca-Cola ikada?”, ali prvo je probaj, rekao je Martin Atanasovski, senior brend menadžer kompanije Coca-Cola.

Upravo nas Coca-Cola, u kampanji za novu Coca-Cola Zero Sugar, podsjeća da mogućnost izbora treba da postoji i da prije donošenja odluke i iznošenja stava, prvo treba probati.