Izabrani MUST HAVE brendovi za 2022.

Projekat MUST HAVE važan je za FMCG kompanije. Putem ovog projekta predstavljaju se brendovi koji su obavezan asortiman svake bolje snabdjevene trgovine.

Vječito pitanje trgovaca je  kako raznovrsne i najbolje proizvode ponuditi svojim kupcima, posebno u zahtjevnim vremenima,  kako optimizirati zalihe, napraviti najbolju cijenu i promociju za potrošača u narednom period, dok proizvođači žele inovirati asortiman, osigurati poziciju na polici, adekvatno učestvovati u promociji i dogovoriti komercijalne uvjete, koje će kategoriju kojoj pripadaju stimulirati na kontinuirani rast.

Ispravan asortiman proizvoda jedna je od najvažnijih, ali i najzahtjevnijih koraka koje treba učiniti u maloprodaji, kako bi potrošač, koji je u fokusu svih učesnika u lancu proizvodnje i plasmana proizvoda, bio zadovoljan. U mnoštvu sličnih proizvoda najteže je odabrati “dobitnu kombinaciju”. Na sreću postoje proizvođači koji mnogo rade na izgradnji svog brenda, kako bi vrlo jasno stvorIli razliku  u odnosu na konkurentne proizvode, koji za vrijednost imaju samo nisku cijenu, te kako bi kao takvi postali i ostali lideri u svojim kategorijama.

Da bi jedan proizvod zaživio na tržištu, danas je potrebno mnogo više truda i napora, to najbolje znaju svi koji ulažu u inovacije i inovativne proizvode. Potrošači su sve bolje informisani, zahtjevniji više nego ikad. Proizvođači se trude da ugode željama potrošača i na tržište plasiraju najrazličitije proizvode koji mogu da zadovolje sve njihove potrebe i olakšaju im život.

Ovaj projekat podržavaju vodeći trgovci na bh. tržištu, koji In Store magazin uzimaju kao relevantan izvor informacija, te je ova specijalna edicija, koja izlazi krajem svake godine, izuzetno važna kad je u pitanju planiranje i ulistavanje proizvoda.

Brendovi koji su se našli na ovoj prestižnoj listi, za godinu koja je pred nama, su:

In Store magazin najbolja je spona i komunikacijska platforma koja pomože promociji i isticanju pravih vrijednosti proizvoda.