Neto prodaja porasla je za 15% na godišnjem nivou, na 2,81 milijardu eura, što je znatno iznad prosječne stope rasta za diskontni segment u Italiji (+ 8,7%), dok je neto dobit porasla za 56%, na 68,5 miliona eura, izveštava Gdonews.
Trgovac je otvorio 39 novih prodajnih mjesta tokom 2020. godine, a plan za ovu godinu predviđa otvaranje 47 novih prodavnica, sa prodajnom površinom između 1.000 i 1.500 kvadratnih metara. Također, planirano je renoviranje 35 postojećih supermarketa.
Patrizio Podini, predsednik NO kompanije, poručio je da je cilj diskontera da za pet godina dostigne brojku od 1.000 prodajnih mesta i ostvari više od 3 milijardi eura prometa.
MD je završio 2020. godinu sa oko 800 prodavnica, osam logističkih centara i dvije kancelarije, smještene u mjestima Gricignano d’Aversa i Trezzo d’Adda.