Prema novoj studiji provedenoj u Italiji, više od polovice ispitanika (18% značajno, a 36% umjereno) povećalo je svoju potrošnju zamrznute hrane od 2020. godine.
Izvještaj, koji je pripremio Talijanski institut za zamrznutu hranu (IIAS) u suradnji s kompanijom BVA Doxa, ukazuje na to da je ovaj trend izraženiji na jugu nego na sjeveru Italije, kao i među mladima i obiteljima s malom djecom.
Lockdown, više vremena provedenog kod kuće, kao i sve veća sklonost ka skladištenju prehrambenih proizvoda doveli su do procvata potrošnje zamrznutih proizvoda u posljednje dvije godine.
Godišnja potrošnja zamrznutih proizvoda po glavi stanovnika u Italiji premašila je 2020. godine po prvi put 15 kg.
Najčešći korisnici ovih proizvoda jesu mladi do 35 godina, konzumirajući ih u prosjeku više od dva puta sedmično.
Trenutno gotovo 98% Talijana jede zamrznutu hranu, dok 61% tvrdi da konzumira zamrznutu hranu najmanje dvaput sedmično.
Kao rezultat ove nove navike, sve veći broj obitelji poseže za kupovinom većih uređaja, što se ogleda u porastu od 32,3% u prodaji zamrzivača i 40% u prodaji frižidera u 2020. godini.
Čak 74% anketiranih izjavilo je da su u prethodne dvije godine kupili zamrznute proizvode koje nikada ranije nisu probali.
Povrće, riba i pizza smatraju se neophodnim namirnicama nakon pandemije.
Glavni pokretači pri kupovini zamrznute hrane jesu praktičnost (70%), široki asortiman (37%) i manja količina otpada (25%), naglašeno je u istraživanju.
Također je došlo do rasta online kupovine zamrznute hrane u iznosu od 21% samo u 2021. godini.