Gruppo Selex je u 2020. postao drugi najveći maloprodavac u Italiji -dostigli su tržišni udio od 13,7%, ako se uračunaju svi formati objekata, odnosno hipermarketi, supermarketi i diskontne prodavnice.
Prvo mjesto pripada maloprodajnom lancu Conad. Grupa Selex, zabilježila je dobre rezultate, jer je njihov tržišni udio na kraju 2019. godine i dalje bio ispod deset posto (9,7%).
U 2020. pet manjih porodičnih maloprodaja, članova konzorcijuma Supermercati Uniti Nazionali (SUN), pridružilo se Selex grupaciji kao akcionari. Trenutno grupaciju Selex čine trgovci Alfi, Cadoro, CediGros, Gruppo Gabrielli i Italbrix, koji zajedno kontrolišu 640 prodavnica, a njihov ukupan promet u 2020. godini dostigao je 3,9 milijardi eura. Selex grupa povećala je prihode od prodaje za čak 31,7% na 16,2 milijarde eura.
Njihova mreža obuhvata trenutno 3207 prodavnica, zapošljavaju 41.000 ljudi, a dostupan je i kanal e-trgovine. U 2021. grupacija namjerava da uloži oko 360 miliona eura u obnovu 135 objekata i otvaranje nove 72 prodavnice. Odličan rast bilježi i prodaja privatne robne marke, gdje je trgovac ostvario 1,4 milijarde eura prometa.