Italija: Ferrero ostvario promet od 12,7 milijardi eura u 2021.

Italijanski Ferrero ostvario je promet od 12,7 milijardi eura u 2021. godini, što je porast od 3,4% u odnosu na prethodnu godinu.

Grupa je zabilježila rast na određenim tržištima, uključujući Francusku, Njemačku i Kinu, a konsolidovala je svoj tržišni udio i u većini regiona.

Brendovi Ferrero Rocher, Kinder Bueno, Kinder Joy i Kinder Chocolate zabilježili su rast tokom godine, a osim toga, lansiranje novih proizvoda, kao što je sladoled Raffaello, pomoglo je grupaciji da predstavi inovacije na više tržišta.

Grupa je tokom godine završila nekoliko inicijativa, kao što su povećanje ulaganja u svoje brendove, jačanje internih aktivnosti istraživanja i razvoja, ulaganje u širenje svojih fabrika, postrojenja i opreme.

U okviru strategije tehnološkog razvoja, grupa je proširila svoje proizvodne kapacitete, sa ukupnim kapitalnim ulaganjima u iznosu od 839 miliona eura. Glavna investicija, vrijedna 757 miliona eura, obuhvata nekretnine, postrojenja i opremu u Italiji, Njemačkoj, SAD-u i Poljskoj.

Ferrero grupa se sastoji od 107 kompanija i 32 proizvodna pogona širom svijeta, a svoje proizvode prodaje direktno i preko distributera u preko 170 zemalja.