Italija: Campari ostvario skok prodaje u prvom kvartalu

Italijanska grupa pića Campari, zabilježila je skok prodaje u prva tri mjeseca ove godine zbog velike potražnje za njenim aperitivima pošto su se ljudi koji piju vratili u barove u Evropi.

Prihod je iznosio 535 miliona eura u prvom tromesečju, što je povećanje od 29% na sličnoj osnovi, što je više nego duplo više od povećanja koje predviđaju analitičari.

Prodaja Aperola, koji je najprodavaniji proizvod grupe i ključni sastojak za Spritz koktel, porasla je 72% u tom periodu, podstaknuta snažnom potrošnjom posebno u Italiji.

Ponovno otvaranje barova i restorana na Apeninskom poluostrvu, također je pomoglo Campari bitter-u, čija je prodaja porasla za 57% između januara i marta, i bezalkoholnom aperitivu Crodino, koji je porastao za 67%.

Izvan Italije, grupa pića je zabilježila snažan rast prodaje i u Njemačkoj i Francuskoj, dok je tržište Sjeverne Amerike doživelo manju ekspanziju.

Pozitivan učinak je pojačan upoređivanjem sa početkom 2021. godine kada je potrošnja bila pogođena ograničenjima u barovima i restoranima zbog pandemije.

Grupacija sa sedištem u Milanu zadržava svoje smjernice do kraja godine i rekla je da će povećati cijenu svojih pića kako bi nadoknadila rastuće troškove.

“Potvrđujemo naše smjernice o ravnoj organskoj marži EBIT-a u 2022. jer ćemo iskoristiti adekvatna povećanja cijena i pozitivan miks da bismo ublažili očekivano pojačanje inflatornog pritiska na ulazne troškove”, rekao je Bob Kunze-Concewitz, izvršni direktor.

Korigovana zarada prije kamata i poreza (EBIT) porasla je za 59% na sličnoj osnovi na 114 miliona eura, a profitabilnost je poboljšana, na šta ukazuje EBIT marža od 21,4% u poređenju sa 17,2% u prvom kvartalu prošle godine.