U okviru BRANDpuls istraživanja kontinuirano se prate marketinški pokazatelji uspjeha za različite kategorije proizvoda u segmentu prehrane, a podaci se mogu analizirati u vidu demografije, lifestylea potrošača, kao i njihovih kupovnih navika. Marketinški pokazatelji su važni za uspješno vođenje brenda kroz sliku stanja brenda i ranog uočavanja mogućih problema i prilika.
Dezodoranske koristi manje od devet desetina potrošača u Bosni i Hercegovini (86%), dobi od 15 do 64 godine.
U heavy usere, odnosno one koji dezodoranse koriste barem 2-3 puta sedmično ili češće spada 75% potrošača. U grupu medium usera spada 9% potrošača, a to su oni koji dezodoranse koriste 2-3 puta mjesečno do jednom sedmično. Potrošači koji koriste dezodoranse rjeđe od jednom mjesečno jesu light korisnici i njih je 2%.
Kada poredimo sa cjelokupnom populacijom, među korisnicima dezodoransa nema razlika u spolu. Više korisnika je dobi od 15 do 29 godina. Korisnici dezodoransa prilikom kupovine najviše pridaju pažnju karakteristikama proizvoda. Od medija su najviše skloni internetu, a preferiraju jednostavan odmor. Generalno su graditelji karijere i vode računa o zdravoj prehrani. Pažnju pridaju sportu i tehnologiji. Slobodno vrijeme provode u kvartovskim druženjima.
Nešto manje od polovine korisnika dezodoransa (47%) više voli dezodoranse u spreju nego u stiku. Nešto više od dvije petine korisnika (43%) smatra da dezodoransi koji sprečavaju znojenje (antiperspiranti) nisu zdravi i izbjegavaju korištenje dezodoransa koji sadrže aluminij. 41% korisnika preferira dezodoranse blagog mirisa, dok oko trećine korisnika voli eksperimentirati sa različitim dezodoransima. Nešto manje od jedne četvrtine (24%) navodi da ne koristi dezodoranse često jer se ne znoje puno.
Kreme za lice
Kreme za lice koristi nešto više od tri petine potrošača u Bosni i Hercegovini (62%), dobi od 15 do 64 godine.
U heavy usere, odnosno one koji kreme za lice koriste barem 4-6 puta sedmično ili češće spada 35% potrošača. U grupu medium usera spada 17% potrošača, a to su oni koji kreme za lice koriste 2-3 puta sedmično do jednom sedmično. Potrošači koji koriste kreme za lice 2-3 puta mjesečno do rjeđe od jednom mjesečno jesu „light“ korisnici i njih je 10%.
Kada poredimo sa cjelokupnom populacijom, među korisnicima krema za lice više je žena, dobi od 20 do 29 godina, sa višom stručnom spremom. Korisnici krema za lice prilikom kupovine najviše pridaju pažnju karakteristikama proizvoda. Od medija su najviše skloni internetu, a preferiraju jednostavan odmor. Generalno vode smiren stil života i vode računa o zdravoj prehrani. Pažnju pridaju zdravlju i uređenju doma. Slobodno vrijeme provode konzumirajući kulturu i doživljaje.
Nešto više od tri petine korisnika krema za lice (63%) smatra da su kreme i mlijeka za lice nešto što može pomoći i muškarcima u održavanju kvalitete kože lica. Neštoviše od polovine korisnika (54%) smatra da je važno da krema ima hidratizirajući učinak, dok nešto manje od polovine korisnika (49%) smatra da je njega lica nešto što uglavnom opravda uloženo. 48% korisnika najčešće koristi kreme za lice namijenjene njihovim dobnim skupinama. 38% korisnika ponekad kupuje posebne krene u apotekama, dok 36% korisnika lice najčešće maže univerzalnom kremom. Nešto više od trećine korisnika (36%) smatra da je važno da krema ima anti-aging učinak. 30% korisnika u zadnje vrijeme koristi BB kremu umjesto klasične kreme za lice.
Paste za zube
Paste za zube koristi 98% potrošača u Bosni i Hercegovini, dobi od 15 do 64 godine.
U heavy usere, odnosno one koji paste za zube koriste jednom ili više puta dnevno do 2-3 puta sedmično spada 94% potrošača. U grupu medium usera spada 3% potrošača, a to su oni koji paste za zube koriste jednom sedmično do 2-3 puta mjesečno. Potrošači koji koriste paste za zube rjeđe od jednom mjesečno jesu light korisnici i njih je 0.6%.
Kada poredimo sa cjelokupnom populacijom, među korisnicima pasti za zube nema značajnih razlika. Nešto više od tri petine korisnika pasti za zube (63%) smatra pasta za zube treba osvježavati dah. 41% korisnika misli da su sve marke pasti za zube iste obzirom na učinak/efekat. Nešto manje od dvije petine korisnika (38%) preferira paste za zube sa blagim okusom, dok 36% voli paste za zube sa biljnim okusom. Nešto manje od trećine korisnika (32%) redovno koristi vodice za ispiranje usta i najčešće kupuje paste za izbjeljivanje zuba.
Nešto manje od četvrtine korisnika (24%) kupuje posebne paste za zube u apotekama.