Instagram uvodi novu, dubinsku metriku

Instagram je tokom protekle nedelje obavijestio javnost da priprema novu metriku koja će im omogućiti lakši uvid u ključne podatke koji im mogu pomoći da bolje monetizuju svoj video sadržaj.

Kako je saopšteno, Instagram će korisnicima koji objavljuju kratke video snimke, tzv. Reels, kroz funkciju Instagram Insights pružiti pristup novim podacima kao što su broj pregleda, broj korisnika do kojih je dosegao nalog autora sadržaja (reach), lajkovi, komentari, deljenja, i deljenja za rilove.

Što se tiče metrike za video snimke koji se emituju uživo, Insights će prikazivati nove funkcije kao što su ukupan reach sadržaja, pik pregleda konkurenata, share i broj komentara.

Istovremeno, Instagram će svojim korisnicima pružati mnogo detaljnije podatke o važnim analitičkim funkcijama, reachu i distribuciji sadržaja na mreži.

Ovo međutim nije kraj novitetima. Kako saznaje portal Biznis insajder, Instagram trenutno, u okviru svog unutrašnjeg sistema testira metodu direktnog plaćanja za kratke video sadržaje, odnosno rilove. Kreator mobilnih aplikacija Alesandro Paluci objavio je na Twiteru da je cilj nove funkcije da se korisnicima koji kreiraju zanimljiv sadržaj pruži više šansi za monetizaciju.

Ljudima koji se bave marketingom i kompanijama posebno će biti interesantna funkcija reacha, jer su ti podaci ključni za razumevanje ciljne publike. Do koga dolazi sadržaj, šta ljudi vole i šta ih privlači od sada će biti dostupniji za mnogo sadržajniju analizu.