IMENOVANJE: Nikola Šućur na čelu marketinga BFF-a

Nikola Šućur novi je direktor marketinga u kompaniji Baby Food Factory, članici Nelt grupe.

Kako navode na svom zvaničnom LinkedIn profilu, u novoj ulozi Šućur će se fokusirati na jačanje strategije brenda, istraživanje inovativnih marketinških pristupa i unapređenje procesa unutar sektora marketinga.

S više od 20 godina iskustva u marketingu, Šućur je kontinuirano postizao impresivne rezultate u razvoju brendova, lansiranju proizvoda i aktivaciji na tržištu. Karijeru je započeo u kompaniji AB InBev u Crnoj Gori, nastavio u The Heineken Company u Srbiji i Mađarskoj, a potom je obavljao rukovodeće pozicije u Nectar Grupi i Molson Coors Beverage Company.

Zahvaljujući izuzetnoj saradnji i iskustvu tima, preuzimanje ove pozicije bilo je izuzetno efikasno i produktivno. Imamo jasnu strategiju i prioritetne ciljeve, a kroz svakodnevne razgovore i analize mapiramo ključna područja na koja ćemo se fokusirati – poručuje on.

Iz kompanije su dodatno naglasili da je Šućur posvećen razvoju timova, poticanju saradnje i njegovanju talenata: Njegovo liderstvo bit će ključno za unapređenje funkcije marketinga u BFF-u i oblikovanje budućnosti zdrave hrane za sve generacije.