IGD: Kreiranje destinacijskog hipermarketa

U ovom tekstu, IGD razmatra pet karakteristika koje su preokrenule trgovinu od funkcionalne destinacije za kupce namirnica u impresivno maloprodajno iskustvo

Britanski trgovac na malo Asda uložio je 6,8 miliona funti u preuređenje svoje vodeće trgovine u destinacijski hipermarket. Prošle godine, EG Group i TDR Capital su preuzeli trgovački lanac od Walmarta.

U ovom članku, IGD razmatra pet karakteristika koje su preokrenule trgovinu od funkcionalne destinacije za kupce namirnica u impresivno maloprodajno iskustvo.

1. Novo odjeljenje sa hranom
Zauzimajući nešto veći prostor od tradicionalnog kafića koji je Asda zamijenila, nova zona nudi niz koncesija za ugostitelje, a potrošači mogu nabaviti i “food-to-go”. Posebni štandovi Cinnabon, Bubbleology, Sbarro i Leon nude raznovrsna rješenja obroka za različita doba dana – od doručka do večere.

Modularni dizajn prostora, također, omogućava jednostavan prelaz između štandova, omogućavajući trgovcu da uđe u nova partnerstva kao odgovor na trendove u razvoju i potražnju kupaca.

2. Klikni, istraži i sakupi
Ova evolucija modela “click & collect” omogućuje kupcima da imaju slobodnog vremena za razgledanje ili kupovinu u trgovinu, ili mogu da sjednu u odjeljak za hranu i nešto pojedu, dok zaposleni Asde pripremaju njihove narudžbe.

Kupci primaju personalizovane e-poruke kada su njihove online narudžbe spremne i svaka narudžba se realizuje u roku od jednog sata. Ova lična usluga, koja je besplatna za narudžbe veće od 25 funti, poboljšava tradicionalni model “click & collect” zbog personalizovanog ažuriranja preferencija i povećava prodaju tako što kupcima pruža više slobodnog vremena.

3. Fokusiranost na održivost
Održivost je u srcu ove trgovine s namjenskim zonama za dopunu hrane koja se čuva na sobnoj temperaturi, zatim hrane za kućne ljubimce, craft piva, proizvoda za ličnu njegu i deterdženata za pranje rublja.

Samo zona za punjenje ambijentalne hrane sadrži više od 70 brendiranih proizvoda i privatne robne marke. Partnerstvo s Unileverom kupcima nudi dispenzere gela za tuširanje Radox, tekući sapun Simple i deterdžent za rublja bez enzima Persil. Dozatori za dopunjavanje tečnosti, koji se nalaze između odjeljka za zdravstvenu njegu i deterdženta za pranje rublja, kupcima nudi i boce od nehrđajućeg čelika, koje se mogu vratiti u trgovinu i ponovno napuniti.

4. U korak s modom
Trgovina je i mjesto s bogatom modnom ponudom, koja nudi razne brendove kao alternative vlastitom brendu George. Merchandising modnog odjeljenja je vrlo efektan, zahvaljujući izložbenim stolovima i osvjetljenju, koji doprinose posebnom izgledu. Široko rasprostranjeni digitalni natpisi i izložbene lutke, također, ispunjavaju ovaj odjeljak posebnom energijom i inspirišu kupce.

Sjedište za pregledavanje sa QR kodovima, koji se povezuju s video zapisima, pružaju dodatnu stilsku inspiraciju i pristup širem online izboru. Modna ponuda povezuje se i sa novom sportskom i fitness zonom, koja spaja sportsku odjeću i odjeću za aktivan život sa sportskom ishranom i ponudom “Decathlona”.

Kombinacija ovih elemenata, još jednom, pokazuje važnost Asdine strategije za partnerstvo s eksternim brendovima i oblastima izvan FMCG industrije.

5. Digitalni angažman
Trgovina u velikoj mjeri koristi digitalne natpise kako bi poboljšala navigaciju kupaca, stvarajući prilike za dobavljače da stvore utjecajniji angažman s kupcima, kao dio šireg digitalnog medijskog paketa.

Digitalni POS nudi mnoge pogodnosti za dobavljače i trgovca. Upotreba video signala posebno pomaže brendovima da se istaknu i ima prednost u trajanju, u odnosu na tradicionalne kartonske natpise.