Vušak je s kompanijom Kraš povezana od 2020. godine, kada je preuzela ulogu savjetnice Uprave, s fokusom na marketing i prodaju. Tokom tog perioda bila je usmjerena na jačanje pozicije Kraševih brendova na domaćem i inostranim tržištima, razvoj novih kanala i optimizaciju postojećih prodajnih kapaciteta.
Prije dolaska u Kraš, Vušak je deset godina radila u kompaniji Mondelez, gdje je obavljala funkciju direktorice prodaje za Hrvatsku i Sloveniju. Karijeru u konditorskoj industriji započela je u kompaniji Mars, gdje je takođe bila na rukovodećoj poziciji. Tokom više od 20 godina rada na vodećim funkcijama, bila je odgovorna za uvođenje i razvoj brojnih svjetski poznatih brendova poput Milke, Oreoa, TUC-a, Elvite, Snickersa i Twixa.
Diplomirala je na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Zagrebu, a dodatno se usavršavala kroz edukacijske programe multinacionalnih kompanija u kojima je radila.
Podsjećamo, Kraš Grupa je u prvom kvartalu 2025. godine ostvarila konsolidirane ukupne prihode od 43,6 miliona eura, što predstavlja blagi pad od 0,8 posto u odnosu na isti period prethodne godine. Konsolidirani rashodi iznosili su 43,5 miliona eura, što je rast od 3 posto. Volumen prodaje konditorskog asortimana dosegao je 7.751 tonu, dok je neto dobit iznosila 92 hiljade eura – što je značajno niže u odnosu na prošlogodišnjih 1,5 miliona eura.
Priredila: InStore redakcija
Foto: Kraš