Pandemija koronavirusa i epidemiološke mjere uticale su na gospodarstvo, ali i svakodnevni život pa tako i na način kupovine. Svakodnevni odlazak u trgovinu ili kupovina po shopping centrima zamijenjeno je pregledavanjem online kataloga i punjenjem virtuelnih korpi.
No, s normalizacijom situacije ljudi se vraćaju u trgovine prvenstveno u potrazi za neposrednim i ugodnim iskustvom kupovine. Uobičajeni alati kojima su trgovci prikupljali informacije za potrebe oblikovanja tog iskustva su ankete korisnika, tajni kupci, sistemi za praćenje skladišta, naplatni sistemi i sl. A1 Hrvatska ima rješenje za mjerenje i analizu posjetitelja koje može zamijeniti ili objediniti podatke iz većine tih alata te pružiti konkretne i objektivne informacije u realnom vremenu o posjetiteljima u prodajnom prostoru.
Upotrebom video senzora, pristupnih WiFi uređaja ili senzora na korpama u radnjama trgovac dobija informacije o broju i vrsti posjetitelja te njihovom iskustvu kupovine – odabir korpe ili kolica, dužina kupovine, putanja kretanja kroz prodajni prostor i između zona, zadržavanja na određenim pozicijama/zonama te čekanje u redovima na kasama. Usporedbom broja ljudi koji prolaze ispred trgovine s brojem posjetitelja i na kraju broja kupaca, trgovac otkiva koliko se od ukupnog broja potencijalnih kupaca u konačnici realizuje kao stvarni kupac.
Kroz upoznavanje svojih posjetitelja otkrivaju se nove prodajne prilike, a iz razumijevanja njihovog ponašanja proizlaze prijedlozi aktivnosti koje mogu povećati prihode, kvalitetu usluga i optimizaciju troškova poslovanja.
A1 Pametna analitika kupaca omogućava: • Preraspodjela proizvoda/kategorija proizvoda radi omogućavanja vidljivosti određenih proizvoda (rješavanje zaliha) ili brendovima (prodaja prostora na policama) • Prilagodba rasporeda polica u prodajnom prostoru radi iskorištavanja potencijala cijelog prodajnog prostora • Optimizacija i raspodjela ljudskih resursa kako bi se povećala razina usluge i zadovoljstvo kupca • Modernizacija i digitalizacija poslovnih procesa s ciljem prilagodbe novim tržišnim trendovima i optimizaciji troškova poslovanja • Izrada globalnih marketinških aktivnosti radi ostvarenja svoje misije • Izrada prilagođenih lokalnih marketinških aktivnosti sa željom ispunjenja potreba kupca i povećanja lojalnosti • Rebranding radi pozicioniranja u željenom segmentu tržišta |
Brojite stvarne i potencijalne posjetitelje
Saznajte spol, godine i raspoloženje vašeg posjetitelja
Informirajte kupce o popunjenosti radnje
Pratite svoje košarice od ulaza
Automatizirajte provođenje epidemioloških mjera
Predviđanje popunjenja redova čekanja na blagajnama
Pametna analitika u prostoru
Pratite kretanje vaših posjetitelja
Podijelite prostor u zone i pratite kretanja između njih
Uočavajte zone zadržavanja i vrijeme zadržavanja
Usmjerite kretanje u željenom smjeru
Saznajte gdje i kada posjetitelji trebaju uslugu zaposlenika
Mogućnost integracije s loyalty aplikacijom
Pametna analitika redova čekanja
Pratite dužine redova čekanja
Saznajte iznos i sadržaj korpe svakog kupca
Zamolite kupca za povratnu informaciju
Izmjerite vrijeme trajanja posjeta
Kontinuiranim mjerenjem i praćenjem ponašanja posjetitelja prati se utjecaj i uspješnost izvršenih aktivnosti temeljem prikupljenih podataka. Proces prikupljanja, evaluacije i povezivanja podataka u potpunosti je usklađen s GDPR regulativom te se za potrebe analitike bilježe isključivo anonimizirani statistički parametri.
Dodatna vrijednost A1 pametne analitike kupaca u kontekstu epidemioloških mjera je što omogućava brojanje posjetitelja u prodajnom prostoru u realnom vremenu te kupcu daje neposrednu informaciju kada je ulaz slobodan ili u slučaju maksimalnog broja kupaca u prostoru signalizira da je potrebno pričekati za ulazak. Za više informacija posjetite www.pametnarjesenja.hr ili nam svoj upit pošaljite na e-mail pametnarjesenja@A1.hr.