Promet supermarketa Jumbo iznosio je 5,41 milijardu eura, dok je tržišni udio kompanije ostao stabilan i iznosi oko 22%.
Više franšiznih prodavnica grupe Royal Jumbo Food ostvarilo je u prvoj polovini 2022. godine promet od 5,46 milijardi eura, što je povećanje od 1,6%.
“Zadovoljni smo dosadašnjim rastom prihoda, posebno u svjetlu teških tržišnih uslova. U prvim nedjeljama 2022. godine još uvijek smo morali da se bavimo restriktivnim mjerama, a zatim i posljedicama situacije u Ukrajini. Međutim, mi se držimo našeg cilja da probijemo cilj od 10 milijardi dolara ove godine”, rekao je generalni direktor kompanije Jumbo, Frits van Eerd.
Sa indeksom od 100%, Jumbo je postigao bolje rezultate od tržišnog prosjeka od 98,9.
U Holandiji Jumbo sada ima 687 prodavnica, od kojih je 36 otvoreno u prethodnih šest mjeseci. U Belgiji trgovac trenutno broji 21 prodavnicu, od kojih je samo ove godine otvoreno četiri.
Do kraja ove godine Jumbo želi da ima 27 belgijskih supermarketa, uključujući više franšiznih prodavnica.
Internet prodaja kompanije vidjela je slabiji odziv u postpandemijskom periodu sa sve više kupaca koji se vraćaju kupovini u fizičkim prodavnicama.
Uprkos tome, trgovac je otvorio više regionalnih centara za isporuku i jačao stratešku saradnju sa kompanijom za dostavu Gorillas u Holandiji.