Holandija: Heineken predstavio masku za telefon koja podstiče socijalizaciju

Heineken je, u okviru kampanje #SocialOffSocials, predstavio inovativni prototip maske za mobilni telefon pod nazivom The Flipper, osmišljen da riješi savremeni problem – ljude koji više gledaju u ekrane nego u društvo za stolom.

Maska koristi vještačku inteligenciju i glasovno prepoznavanje da prepozna kada ljudi uživaju – konkretno, kada neko kaže “živjeli” (cheers), što pokreće malu robotsku ruku koja telefon automatski okrene ekranom nadolje, kako bi podstakla ljude da se isključe s mreža i “uključe” u stvarni život.

Kroz ovaj prototip, Heineken ukazuje na rastući fenomen “phubbinga”, odnosno ignoriranja ljudi oko sebe zbog opsjednutosti telefonom, nakon što su istraživanja pokazala da 47% odraslih to redovno radi, saopćeno je iz kompanije.

Podsjetimo, kompanija je prošle godine također lansirala The Boring Phone – telefon bez aplikacija koje izazivaju ovisnost.

Uređaji su rasprodani u rekordnom roku, a potom je lansiran i The Boring Mode – opcija koja bilo koji pametni telefon pretvara u minimalistički uređaj, a tu je bio i The Closer – otvarač za pivo koji zatvara poslovne aplikacije čim se otvori flaša Heinekena.

Izvor: InStore
Foto: Heineken