Aldi Nord je najavio planove za testiranje digitalne prodavnice u Utrehtu, u Holandiji, početkom sljedeće godine, kako bi procijenili koliko i na koji način vještačka inteligencija može kupcima da pojednostavi proces kupovine.
Da bi pristupili prodavnici, kupci će morati da skeniraju QR kod. Svi artikli koji se nađu u korpi kupaca, biti će obračunati zahvaljujući kombinaciji senzora i kamera na policama, koji bilježe kretanja u objektu.
Sve informacije se vezuju za aplikaciju, koja im omogućava beskontaktno plaćanje, odnosno automatski skida novac pri izlasku iz trgovine.
“Digitalizacija mora podržati našu osnovnu strategiju, a to je da učinimo kupovinu još jednostavnijom za naše potrošače”, prokomentarisao je Kashif Ansari, direktor strategije u Aldiju.
Maloprodajni lanac će novi koncept prodavnice testirati u saradnji sa kompanijom Trigo, tehnološkom firmom specijalizovanom za razvoj infrastrukture za maloprodaju, koristeći vještačku inteligenciju.
Probni period trajaće 12 mjeseci, tokom kojeg će trgovac procijeniti do kojeg nivoa automatsko plaćanje pojednostavljuje iskustvo kupovine.