Holandski trgovački lanac Albert Heijn čini još jedan korak u borbi protiv rasipanja hrane – kompanija će proširiti kampanju „Bread of Yesterday” (hljeb od juče) na sve objekte.
Naime, neprodati svježi hljeb od prethodnog dana u trgovinama će se prodavati po sniženoj cijeni sutradan do 10:00 časova.
Kampanja je prvobitno lansirana kao pilot projekat u maju ove godine, u 40 prodavnica Albert Heijn.
Kompanija je nedavno lansirala i još jednu kampanju ‘Don’t waste me bag’ u cilju smanjenja prehrambenog otpada. Tako će ove sedmice, kupci u 12 Albert Heijn prodavnica imati priliku da za samo 1 euro dobiju kesu za višekratnu upotrebu napunjenu svježim voćem i povrćem koje je zrelo ili ima mrlju, ali je i dalje ukusno.
U kesi se nalazi voće ili povrće kao što su jabuke, luk, mandarine, tikvice i paradajz. Ukoliko se ova akcija pokaže uspješnom, AH će kampanju proširti i na ostale prodavnice u svojoj maloprodajnoj mreži.