Globalnom kampanjom, koja ujedinjuje sve zemlje u kojima se pije Heineken, ovaj poznati pivski brend nastoji da pomogne svojim partnerima kafićima, barovima i restoranima da ostanu otvoreni, podsjećajući goste da je odgovorno druženje jedini način koji će omogućiti uživanje na omiljenim mjestima za izlazak i u vrijeme pandemije korona virusa.
Poruka kampanje je da situacije na koje smo navikli, poput dijeljenja hrane ili prisnog pozdravljanja, moramo na neko vrijeme zaboraviti, ali da je omiljeno pivo uvijek tu i da nas spaja u druženju.
Zanimljiv i aktuelan reklamni spot internacionalnijeg pivskog brenda na šaljiv način prepoznaje nezgodne situacije u kojima se nalazimo zbog aktivnih mjera i preporuka i istovremeno ih uklapa u život u novom normalnom.
Poruke o odgovornom druženju viđat će se i u drugim oglasnim formatima i na društvenim mrežama. Uz to, Heineken će u partnerskim kafićima i barovima raznim komunikacijskim materijalima podsjećati goste na pridržavanje osnovnih pravila higijene i bezbjedne distance.
Izvor: Media Marketing
Foto: Heineken