Google, PayPal i Microsoft u stopu prate YouTube, Amazon i druge vrhunske tehnološke kompanije, dok su Zoom, Peacock i TikTok su najbrže rastući brendovi 2020. godine
Prema istraživanju Morning Consult-a, povjerenje potrošača nije samo dodatni bonus za brendove, već njegov izostanak izaziva ozbiljne posledice.Kompanija je otkrila da je 80% ispitanika prestalo da kupuje proizvode brendova u koje više nemaju povjerenje, te su se preusmjerili na konkurente.
Morning Coinsult je među top 15 najpouzdanijih brendova svrstao Google, PayPal, Microsoft, YouTube, Amazon, Sony, Adidas, Netflix, Visa, Samsung, Nike, Nestle, Mastercard, Disney i Colgate-Palmolive.
Koristeći uvide u ponašanje preko 300,000 potrošača iz 15 različitih zemalja, Morning Consult je izdvojio one koji nemaju povjerenja ni u koga, kao i one koji vjeruju svakom brendu, da bi se dobio prosječan rezultat. Iz kompanije kažu da su Zoom, Peacock i TikTok najbrže rastući brendovi 2020. godine.
Podaci pokazuju pozitivnu vezu između odgovora brendova na pandemiju i povjerenja, s 21% potrošača koji brendovima vjeruju više nego prije. Ovaj porast lojalnosti dolazi nakon što je povjerenje u brendove doseglo najniži nivo u 2019. godini, kada je studija Salesforcea iznijela podatak da 54% potrošača smatra da kompanije ne posluju u njihovom najboljem interesu.