„Povećani broj infekcija i strah da će ograničenja vezana za korona virus biti dodatno pooštrena stvaraju neizvjesnost i posljedično smanjuju raspoloženje“, kazao je Gfk-ov stručnjak za potrošače Rolf Buerkl prilikom predstavljanja izvještaja o potrošačkoj klimi u augustu.
Njemačka u posljednje vrijeme broji novozaražene tokom jednog dana u četveroznamenkastim brojkama i proteklog je vikenda prvi puta od aprila imala više od 2.000 novooboljelih.
Istraživači u najnovijem mjesečnom istraživanju GfK prognoziraju da će indeks očekivanja potrošača u septembru pasti na minus 1,8 bodova, s revidirana minus 0,2 boda u august.
Time je prekinuto tromjesečno razdoblje njegova rasta.
Povjerenje potrošača pogoršalo se unatoč smanjenju stope PDV-a u Njemačkoj, s 19 na 16 posto, odnosno sa sedam na pet posto za osnovne namirnice, kako bi se potaknula potrošnja u korona krizi. Vlada je donijela tu odluku u julu u sklopu dodatnog proračuna za ovu godinu prenosi HINA.