Turistička organizacija Njemačke (DZT) nastavljanjem svoje uspješne kampanje German.Local.Culture inspiriše na ponovno pokretanje njemačkog dolaznog turizma.
Petra Hedorfer – predsjednica upravnog odbora DZT-a: “Nakon dvije godine pandemije, i u pozadini užasnog rata u Ukrajini turizam se susreće sa velikim izazovima. U vremenima poput ovih veoma je važno da pošaljemo poruku koja promoviše mir, okuplja ljude i koja je sinonim za toleranciju i otvorenost. Kampanja Turističke organizacije Njemačke German.Local.Culture čini upravo to – prenosi poruku o harmoniji između generacija, važnosti očuvanju tradicija i prihvatanju različitih kulturnih uticaja prezentujući autentična, lokalna iskustva u urbanim destinacijama ali i ljepote odmora u ruralnim okruženjima i njihovoj održivoj turističkoj ponudi. Ova kampanja pruža širok spektar inspiracije za sve putnike i promoviše Njemačku kao destinaciju za duži odmor, za sve one koji su u potrazi za kulturnim sadržajem, aktivnim ili porodičnim odmorom.“
Mikrosajt je centar za inspiraciju i informacije. Posjetioci sajta mogu da dobiju savjete za putovanja i prijedloge od chatbot-a koji radi pomoću vještačke inteligencije, a zanimljiv promotivni video predstavlja raznolikost Njemačke kao destinacije za turizam i fokusiran na kulturu i prirodu.
Četiri tematska klastera Flair, Craft, Taste i Green prikazuju nevjerovatnu njemačku arhitekturu i autentični ambijent, bogato naslijeđe starih zanatlija i majstora, tradicionalnu regionalnu kuhinju i prirodne ljepote Njemačke, stavljajući ih u kontekst turizma.