German.Local.Culture – kampanja Turističke ogranizacije Njemačke

Novi sadržaj dodat je uspješnoj kampanji koja je pokrenuta 2021. godine

Turistička organizacija Njemačke (DZT) nastavljanjem svoje uspješne kampanje German.Local.Culture inspiriše na ponovno pokretanje njemačkog dolaznog turizma.

Petra Hedorfer – predsjednica upravnog odbora DZT-a: “Nakon dvije godine pandemije, i  u pozadini užasnog rata u Ukrajini turizam se susreće sa velikim izazovima. U vremenima   poput ovih veoma je važno da pošaljemo poruku koja promoviše mir, okuplja ljude i koja je sinonim za toleranciju i otvorenost. Kampanja Turističke organizacije Njemačke German.Local.Culture čini upravo to – prenosi poruku o harmoniji između generacija, važnosti očuvanju tradicija i prihvatanju različitih kulturnih uticaja prezentujući autentična, lokalna iskustva u urbanim destinacijama ali i ljepote odmora u ruralnim okruženjima i njihovoj održivoj turističkoj ponudi. Ova kampanja pruža širok spektar inspiracije za sve putnike i promoviše Njemačku kao destinaciju za duži odmor, za sve one koji su u potrazi za kulturnim sadržajem, aktivnim ili porodičnim odmorom.“

Mikrosajt je centar za inspiraciju i informacije. Posjetioci sajta mogu da dobiju savjete za putovanja i prijedloge od chatbot-a koji radi pomoću vještačke inteligencije, a zanimljiv promotivni video predstavlja raznolikost Njemačke kao destinacije za turizam i fokusiran na kulturu i prirodu.

Četiri tematska klastera Flair, Craft, Taste i Green prikazuju nevjerovatnu njemačku arhitekturu i autentični ambijent, bogato naslijeđe starih zanatlija i majstora, tradicionalnu regionalnu kuhinju i prirodne ljepote Njemačke, stavljajući ih u kontekst turizma.