Francuski trgovački lanac Carrefour saopćio je da je smanjio sadržaj soli u određenim pekarskim proizvodima za 25%, u borbi protiv prekomjerne potrošnje soli.
Trgovac je u proizvodnji koristio so bogatu kalijumom da ne bi izmijenio ukus pojedinih vrsta hljeba.
Novi recept je testiran u Carrefour hipermarketima u Les Ulisu, u jugozapadnom predgrađu Pariza. Trgovac je potom sproveo istraživanje među kupcima da bi utvrdio da li su primijetili bilo kakvu razliku u ukusu hljeba. Istraživanje je pokazalo da 95% kupaca nije uvidjelo razliku i da je ostalo lojalno tim proizvodima.
Carrefour će novi recept predstaviti u pekarskim odjeljenjima drugih prodajnih mjesta, dodaje se u saopćenju kompanije.
Od 2019. godine Carrefour je iz proizvoda PL kategorije eliminisao 432 tone šećera i 40 tona soli. Trgovac je također uklonio više od 5.000 tona plastike iz svog poslovanja od 2018. godine.
izvor: ESM magazine
foto: pixabay