Francuski trgovac Carrefour postavio je nove ciljeve za svoje društveno odgovorno poslovanje i indeks tranzicije hrane, koji je uveden 2018. godine kako bi pratio svoj napredak na ovom putu.
Carrefourov indeks pokriva četiri oblasti: odgovorno snabdijevanje proizvodima, aktivnosti u prodavnicama i logistika, percepcija i zadovoljstvo kupaca i posvećenost svojoj radnoj snazi. Prodavac prati 17 kvantitativnih ciljeva i vremenskih okvira za svako od ovih područja, a rezultati za svako se objavljuju svake godine. Ukupna ocjena indeksa je prosjek ocjena dobijenih za sve ove pokazatelje.
Trgovac je postigao indeks od 115% u 2020. godini (114% u 2019.), nadmašivši početni cilj za 15%.
Carrefour sada podiže ciljeve za nekoliko od ovih područja, uključujući ponovni fokus na održivi ribolov, borbu protiv krčenja šuma, promociju ishrane i zdravlja, kao i lokalnih proizvoda i smanjenje upotrebe ambalaže.
Također, trgovac postavlja nove ciljeve. Između ostalih, to su smanjenje emisije ugljen-dioksida za proizvode koje prodaje, promociju dobrobit životinja i posvećenost i saradnju s domaćim dobavljačima.
Trgovac revidira više od 6.000 recepata kako bi smanjio sadržaj šećera, masti ili soli i eliminisao kontroverzne supstance ili aditive do 2022. godine.
Takođe, udvostručili su cilj smanjenja ambalaže i obavezali se da će smanjiti korištenje ambalaže za 20.000 tona do 2025. godine. Carrefour planira i da uključi svoje relevantne partnere kako bi došli do novih rješenja pakovanja za višekratnu upotrebu.
Inače, trgovac želi da smanji emisiju ugljenik-dioksida za 30% u svim svojim indirektnim aktivnostima.